All Retail
Опубліковано

Динаміка позитивна, але до довоєнних показників ще далеко: аналіз експансії food-ритейлерів України у першій половині 2023 року

За перші 6 місяців 2023 року в Україні мережеві продовольчі оператори України відкрили 284 магазини, при цьому 237 з них були абсолютно новими, а решта змінила вивіску іншої торгової мережі внаслідок процесу ребрендингу або відкриття на місці магазину іншого оператора. Такі дані наводяться у новому звіті «Ринок ритейлу України: ТОП 180 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, перша половина 2023 р. Тенденції та оновлені прогнози розвитку ритейлерів у другій половині 2023 р.», підготованому компанією GT Partners Ukraine.

Для порівняння зазначимо, що у першому півріччі 2022 року було відкрито 212 магазинів, з них новими були 176 торгових точок. Аналітики констатують, що за підсумками 2 кварталів 2023 р. за показником відкриттів нових торгових точок динаміка ринку зросла від рівня аналогічного періоду 2022 р. на 35%. Однак до довоєнних показників 2021 р. ритейлерам ще далеко.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або