All Retail
Опубліковано

Дика пʼятниця кличе полювати за найкращими пропозиціями року

У мережі EVA та інтернет-магазині EVA.UA стартувала кампанія «Дика пʼятниця», присвячена всесвітньо відомому дню розпродажу. Знижки та цікаві акції улюблених та потрібних товарів чекатимуть покупців до 26 листопада включно.

Мережа традиційно не стала обмежуватися лише самим днем Чорної пʼятниці, який у 2023 році припадає на 24 листопада, і розпочала період вигідних покупок заздалегідь, поступово збільшуючи кількість та привабливість пропозицій. «Цього року ми пропонуємо клієнтам справді дикі знижки — до 80%. Тому й пʼятницю назвали дикою. З огляду на ситуацію, звісно, замислювалися над доречністю такої комунікації з ноткою гумору. Але вирішили, що незмінні ритуали: шопінг, радість від вигідної покупки допомагають підтримувати внутрішній стан у балансі. Тому не стали позбавляти клієнтів маленьких радощів тоді, коли все інше і так зрозуміло без зайвих нагадувань» , – розповідає заступник директора з маркетингу EVA Василина Петлицька.

Вигідні пропозиції чекають і на клієнтів магазинів мережі, і на тих, хто звик купувати на EVA.UA. Різноманітність онлайн — особливо велика: акції з подарунками та розіграшами, товари дня, дикі годинники, нічні знижки, ціни навпіл (щоденний ТОП-50 товарів зі знижкою 50%). З усіма доступними активностями та механіками можна ознайомитись на спеціальній сторінці. А щоб не пропустити важливі акції, на них є можливість передплатити та отримувати повідомлення електронною поштою.

«Креативна платформа «Дикої пʼятниці» народилася всередині колективу. EVA та EVA.UA за останні роки утворили майже безмежний простір, де безліч потрібних та улюблених товарів для краси та будинку. Тому й виникла асоціація із джунглями, де наші клієнти ловлять численні дикі знижки. Головне, що в результаті всі лише виграють та отримують задоволення» , — пояснює керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов.

Втілити яскраву ідею EVA у життя допомогла команда креативного агентства iPlace, яке спільно з Lumiere Production попрацювало над іміджевими та продуктовими роликами.

Навіть холоднокровний пітон піднімає голову, коли чує поклик до полювання. Ми в iPlace, коли отримали запрошення попрацювати над «Дикою пʼятницею», миттєво стрибнули у проект. Адже ритм, який задали команда EVA та EVA.UA, був як із «Джуманджі». Це виклик: пірнути в творчі джунглі та підстрелити ідею, яка причаїлася і чекала на вправного ловця. Разом з Lumiere Production ми майстерно обійшли всі пастки та хитрощі зйомки пригод «Дикої пʼятниці» і приборкали кілька дуже диких відео» , — розповів директор з клієнтського сервісу iPlace Віктор Заєць.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або