All Retail
Опубліковано

ОККО планує збільшити продаж готової та замороженої їжі через сервіси Glovo та Bolt

ОККО у 2024 році планує збільшити продажі їжі ready to eat (страви, готові до вживання) на 30% у порівнянні з минулим роком, ready to cook (страви, які потрібно доготувати) – на 20%. У 2023 році до 2022 року продажі цих категорій продукції компанія збільшила на 35%.

Про це під час виступу на New Food Summit (Київ) у тому числі говорив віце-президент з комерційної та операційної діяльності компанії Дмитро Рассказов.

Зокрема, продажі ОККО заморожених страв з бонет-вітрин на АЗК у 2023 р. зросли на 20% у порівнянні з попереднім роком. Серед популярних продуктів — сосиски для приготування вдома хот-догів, сирники, другі страви, піца. Ці та інші страви, які сподобалися клієнтам на АЗК, легко приготувати вдома, придбавши заморожені інгредієнти.

Окрім того, що клієнти можуть купити страви безпосередньо на АЗК, є і можливість замовити доставку понад 30 заморожених та майже 70 позицій готових страв з магазинів, кафе та ресторанів мережі ОККО через сервіс Glovo, а нині АЗК розгорнула співпрацю і з Bolt.

«Доставка доступна зі 168-ми з наших 403 АЗК, що розташовані у містах. Плануємо наростити частку доставки в загальних продажах їжі за рахунок початку співпраці з сервісом Bolt», — зазначив Дмитро Рассказов.

Незалежно від того, на якому з АЗК клієнт спробує страви ОККО, він отримує ту якість, на яку очікує, адже мережа працює за єдиним стандартом. ОККО вже кілька років розвиває власне харчове виробництво, забезпечує логістику власними та партнерськими ресурсами, має власні розподільчі центри у Києві та Львові.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або