All Retail
Опубліковано

Biedronka до­ся­гла по­зна­чки в 3500 ма­га­зи­нів у Поль­щі

Польський ритейлер Biedronka відкрив свій 3500-й торговий об'єкт в Скоржево поблизу Познані.

Група, яка належить португальському Jerónimo Martins, заявила, що магазин був розроблений відповідно до стратегії мережі «сталого розвитку» та оснащений електронним маркуванням цін — вперше для торгової мережі.

Магазин обладнали фотоелектричними панелями, а на автостоянці — зарядний пункт для електромобілів, який може зарядити автомобіль приблизно за 20-30 хвилин.

«Концепція цього магазину базується на стратегії сталого розвитку нашої мережі. Ми хочемо мінімізувати вплив на навколишнє середовище та підвищити обізнаність наших клієнтів щодо відповідального вибору щодо нашої планети», — прокоментував Павел Столецький, операційний директор і член правління мережі Biedronka.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або