All Retail
Опубліковано

Як компаніям підтримувати стабільність соціальної відповідальності — доcвід мережі «Копійка»

Торгова мережа «Копійка» зібрала та передала чергову партію гуманітарної допомоги переселенцям із Криму та Нової Каховки. З першого дня війни, надання допомоги внутрішньо переміщеним особам — пріоритет та основна соціальна ініціатива компанії.

«Допомагати своїй країні та її громадянам — це вже не соціальна відповідальність, а місія українського бізнесу. Війна не дозволить про це забути. І обсяги допомоги постраждалим від повномасштабного вторгнення на сьогодні є найбільшими, бо в цьому є потреба», — говорить Дмитро Богданов, директор торгової мережі «Копійка».

З березня 2022-го року торгова мережа «Копійка» стала також частиною державної програми продуктового резерву і зобов’язалася зберігати на своїх складах групу товарів першої необхідності.

Майже два роки на центральному складі компанії діє гуманітарний центр. Тут формують набори з продуктів, води та засобів гігієни. Ця допомога надається внутрішньопереміщеним особам через громадські організації. Так, 7 лютого партію гуманітарної допомоги передали підопічним громадських організацій «Південь разом» та «Кримські татари Одещини», а це понад 800 сімей. Загалом за неповні два роки війни обсяги гуманітарної допомоги мережі «Копійка» для внутрішньо переміщених осіб склали вже понад 500 тонн продуктів та інших товарів.

Протягом двох років «Копійка» організовувала проєкти допомоги населенню в усі складні моменти життя регіону. «Постійні передачі продуктових наборів для волонтерських організацій та благодійних фондів, що працюють з постраждалими від повномасштабного вторгнення та ВПО. Передавали велику кількість допомоги і особливо води до Миколаєва, залучаючи, до речі, небайдужих одеситів. Під час катастрофи на Каховській ГЕС була зібрана підтримка з продуктів, гігієнічних засобів та речей, які на той час були найнеобхіднішими. В січні цього року значна допомога була передана Штабу допомоги Херсону, для херсонців, що зараз мешкають в Одесі», — відмічає Дмитро Богданов.

Компанія АЛМИ та торгова мережа «Копійка» розуміють: у таких складних умовах людям необхідна підтримка та допомога. Окрім гуманітарної допомоги компанія активно працевлаштовує ВПО. «Мета компанії — допомогти внутрішньо переміщеним особам повернутися до нормального життя», — говорить Дмитро Богданов.

Торгова мережа «Копійка» продовжує виявляти свою соціальну відповідальність і допомагати внутрішньо переміщеним особам, які потерпають від наслідків війни. Компанія прагне не лише забезпечити людей необхідними товарами, але й висловити свою підтримку та співчуття всім, хто постраждав від війни.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або