All Retail
Опубліковано

Мережа «Сільпо» поглинула сервіс доставки овочів і фруктів OVO

Мережа супермаркетів «Сільпо» непублічно поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставки свіжих овочів і фруктів OVO. Сума угоди не розголошується.

Мережа має два типи власної доставки, перший — сервіс швидкої доставки Loko, другий — доставка в обраний часовий слот.

Комерційний директор Zakaz.ua Євген Нетреба зазначає, що під час пандемії коронавірусу люди звикли до доставки, тож щоб не втрачати клієнтів, найкращим рішенням для ритейлера є створення вибору — покупка онлайн або офлайн. Власну доставку мають мережі супермаркетів «АТБ» та Varus. Ритейлери в Києві також користуються послугами сервісів Zakaz.ua, Turbo.ua, Glovo Express тощо.

Візія OVO збігається зі стратегією інновацій та обслуговування клієнтів «Сільпо», заявили у прес-службі ритейлера.

На думку експертів, компанія могла придбати проблемний стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат. Керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок вважає, що для «Сільпо» це покупка майданчика для тестів. Інвест-директор Horizon Capital Денис Сичков каже, що OVO може покращити пропозицію «Сільпо» в категорії Fresh.

Проєкт OVO був у досить тяжкому становищі після початку повномасштабного вторгнення, визнає керуючий партнер фонду Flyer One Ventures Віталій Лаптенок. На його думку сума купівлі була кілька сотень тисяч доларів у кращому випадку.

Співзасновник стартапу ChoiceQR Володимир Оляніцький вважає, що сума угоди могла дорівнювати собівартості, тобто обсягам інвестицій в сайт та брендинг, а це приблизно 500 тис. доларів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або