All Retail
Опубліковано

Де навчають на блогерів та навіщо

Блог як особистий щоденник можна вести з декількох причин. Для саморозвитку, спілкування, просування особистого бренду й монетизації. В будь-якому випадку, успіх у вигляді розширення аудиторії та залучення рекламодавців або клієнтів приходить, якщо віднестися до справи серйозно. Окрім технічної складової (камера, освітлення, мікрофон) важливо опанувати знання з психології, правопису, маркетингу, навички фотографування і монтування.

Наслідування найпопулярніших блогерів

Один зі способів, як опанувати навички — підписатися і спостерігати за відомими блогерами. Бажано вже на цьому етапі обрати нішу, в якій ви б хотіли розвиватися. Якщо ви полюбляєте автомати гральні, або інші ігри, обирайте нішу, пов’язану з гемблінгом. Аналіз відомих каналів дасть вам багато інформації для роздумів. Ви зрозумієте, як спілкуватися з аудиторією, оберете для себе близькі теми, з часом почнете помічати як на охоплення впливає контент і якість картинки.

Відомі українські блогери:

  • Софія Стужук — висвітлює здоровий спосіб життя в Instagram;
  • Юлія Вербинець — лайфстайл-блогерка;
  • Олександр Заліско — веде розважальний блог, продає курс зі схуднення;
  • Антон Птушкін — тревелблогер.

Власні блоги ведуть не лише зірки, домогосподарки, а й політики, діячі мистецтва. Кожен прагне бути почутим, розширювати свою аудиторію, самовдосконалюватися. Одні роблять все самостійно, комусь допомагають професіонали. Якщо у вас немає можливості залучити спеціаліста, то варто опанувати професію самостійно.

Де вивчитися на професійного блогера

Вибір платформи для навчання залежить від вашого віку, знань та платформи, на якій ведеться блог. Автори розробляють програми за певними соцмережами, велику популярність мають курси ютьюберів. Фахівці діляться як обирати цікаві теми, писати сценарії, мати гарний вигляд в кадрі, монтувати.

Ресурси, де навчають блогерства в Україні:

  • Освітній хаб — Школа Блогерів (YouTube);
  • Skileo — для опанування Instagram, TikTok;
  • Siluette — для початківців (Factbook, Twitter, Instagram);
  • it-generation — для дітей 8-16 років.

Сьогодні свої двері для студентів відкрив і Львівський університет, який пропонує школу блогерства та контенту «ПроПіар». З часом кількість навчальних закладів буде зростати, оскільки соціальні мережі диктують свої умови комунікації з читачами. Якщо ви не знаєте деяких тонкощів у просуванні, нічого страшного. Цьому можна навчитися. Головне мати харизму, цікаво подавати інформацію, прагнути розвиватися у цьому напрямку.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або