All Retail
Опубліковано

Часи сліпої експансії минули. За результатами Carrefour власні торгові марки вигідніші

Аналітик компанії Shore Capital Клайв Блек, коментуючи результати діяльності мережі Carrefour, зазначив: «Часи, коли найбільші міжнародні мережі хотіли вивішувати свої прапори по всьому світу, давно минули. Тепер зросла роль інших речей».

Джо Доусон, аналітик з питань роздрібної торгівлі в GlobalData, припустив, що фокус Carrefour на власних торгових марках окупився для ритейлера, оскільки мережа відзвітувала про зростання продажів на внутрішньому ринку на 4,7%. Аналітик зазначає, що продажі продуктів харчування в магазинах мережі у Франції зросли на 6% у 2023 році.

Це компенсувало зниження продажів товарів non-food, оскільки споживачі надавали пріоритет витратам на товари першої необхідності. Зростання продажів продуктів харчування у Carrefour значною мірою зумовлене інвестиціями у private labels. На цю категорію товарів сьогодні припадає 36% продажів компанії, порівняно з 33% на кінець 2022 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або