All Retail
Опубліковано

Продажі Inditex зросли на 14% у 2023 році

Теги:
Inditex
e-commerce
Фото:
ЛігаБізнесІнформ

Продажі іспанського ритейлера Inditex у постійній валюті за підсумками 2023 фінансового року зросли на 14,1% до 35,9 млрд євро при скороченні товарних запасів на 7%. Збільшення як онлайн, так і в офлайн-каналах продемонстрували всі бренди на всіх ринках присутності.

Реалізація поточної бізнес-моделі компанії довела свою ефективність і дозволила їй досягти зростання валового прибутку на 11,9% до 20,8 млрд євро, валової рентабельності — на 57,8%. Завдяки строгому контролю за операційними витратами їх рівень не перевищив 10%, що нижче за дані щодо виручки.

Показник EBITDA збільшився на 13,9% до 9,9 млрд євро, а показник EBIT — на 23,4% до 6,8 млрд євро. Чистий прибуток зріс на 30,3% до 5,4 млрд євро. Вкладення Inditex в омніканальність сприяли зростанню онлайн-продажів — у 2023 фінансовому році вони збільшилися на 16% до 9,1 млрд євро.

Продажі у фізичних магазинах також показали позитивну динаміку у 7,9%, при цьому кількість відвідувачів торгових точок збільшилась. Компанія повідомила про розширення та реконструкцію кількох просторів, проведення їх оптимізації та впровадження цифрових рішень.

У 2023 році ритейлер відкрив свої магазини на 41 ринку, зокрема запустив першу точку в Камбоджі. Усього на кінець 2023 фінансового року роздрібна мережа Inditex включала 5692 магазини. У 2024 році точки Zara відкриються в Лос-Анджелесі та Лас-Вегасі, а також у Римі та Гамбурзі. Розширення присутності заплановане для інших брендів: Massimo Dutti — у Маямі, Oysho — у Гамбурзі, Bershka — у Мумбаї та Zara Home — у Бангалорі. Крім того, Inditex вийде на ринок Узбекистану і знову відкриє близько 50 своїх магазинів в Україні.

Компанія планує активно інвестувати в інфраструктуру і готується протягом наступних двох років ввести в експлуатацію логістичні центри вартістю 900 млн. євро в Іспанії та Нідерландах. Флагманський бренд Zara приніс Inditex минулого року 26,1 млрд євро, Bershka — 2,6 млрд євро, Pull & Bear — 2,3 млрд євро, Stradivarius — 2,3 млрд євро. Вклад Massimo Dutti у загальний обсяг продажів групи становив 1,8 млрд євро, Oysho — 744 млн євро.

Основним ринком збуту ритейлера залишається Європа — на неї, за винятком Іспанії, припадає майже 50% продажів. Частка домашнього ринку становила 14,8%, Північної та Південної Америки — 19,6%, Азії та інших регіонів — 16,9%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або