All Retail
Опубліковано

Lidl через суд намагається змусити Tesco провести ребрендинг

Теги:
Lidl
Tesco
ребрендинг
Фото:
Retail Detail

Німецька мережа супермаркетів Lidl намагається через суд змусити британську мережу Tesco прибрати жовті кола із цінників у магазинах.

Представники Lidl стверджують, що зараз компанія є єдиною, якою дозволено використовувати у брендингу та дизайні жовті кола. Оскільки на цінниках Tesco були помічені подібні кола на синьому фоні, Lidl наполягають на візуальній схожості з їх брендом, що призводить до плутанини у покупців.

При цьому кампанія з ребрендингу може обійтися Tesco майже в 10 мільйонів євро. У супермаркетах Tesco цінники із жовтими колами на синьому фоні означають знижку на продукти. У Lidl наполягають, що відвідувачі британської мережі «автоматично» згадують про німецькі дискаунтери, коли бачать етикетки з подібним оформленням.

У 2023 році вищий суд вже ухвалив, що логотип картки лояльності Tesco Clubcard є порушенням товарного знаку Lidl і мережу таким чином вводить в оману своїх клієнтів. Попри те, що претензії німецької мережі до британської компанії викликали неоднозначну реакцію, за рішенням суду Tesco змушена буде змінити жовтий логотип і на цінниках.

Проведення ребрендингу коштуватиме мережі 7–8 мільйонів фунтів стерлінгів, крім того, їй також доведеться виплатити компенсацію Lidl, оскільки ситуація, що склалася, затягнулася на рік через подану апеляцію.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або