All Retail
Опубліковано

У компанії SPAR представили нові моделі франшизи

У цьому році міжнародна мережа супермаркетів SPAR впровадила нові моделі франшизи, щоб надати майбутнім партнерам ще більше можливостей для інвестування.

Наразі в Україні функціонує близько ста супермаркетів SPAR, більшість з них – на умовах франшизи. До слова, розвивається мережа у трьох форматах.

  • SPAR EXPRESS. Магазин швидкого обслуговування (50-200 м²), ідеальний для місць з високим трафіком.
  • SPAR. Супермаркет біля дому (200-1000 м²), пропонує широкий асортимент товарів для повсякденних потреб.
  • EUROSPAR. Великий супермаркет для сімейних щотижневих покупок (1000-3000 м²).

У 2024 році компанія розробила три нові моделі франшизи, щоб інвестувати стало ще простіше та доступніше.

«Стандартна модель» франшизи передбачає максимальну свободу в розвитку власного бізнесу. У цьому випадку всі управлінські рішення приймаються партнером за рекомендаціями та інструкціями від центрального офісу. Ця модель поширюється на всю територію, яка належить Україні. Вступний внесок відсутній, а щомісячний роялті становить від 2,5 до 3,5 євро за квадратний метр торгової площі.

«Зворотня модель» франшизи передбачає, що управління здійснюється центральним офісом SPAR. Такий підхід гарантує партнерам прибуток та швидку окупність. Вони ж мають сплачувати роялті та управлінський збір.

Ця модель впроваджується в межах 200 кілометрів від центрального офісу, розташованого у Луцьку, охоплюючи Волинську, Рівненську, Львівську, Житомирську, Тернопільську та Хмельницьку області.

«Тверда модель» франшизи передбачає більшу безпеку та менше ризиків для інвестора. У цій моделі всі управлінські рішення приймаються партнером за правилами, встановленими центральним офісом SPAR. Вибірка товару з РЦ становить 90%. У цій моделі партнер має можливість орендувати обладнання замість його покупки. Як і в попередніх випадках, роялті також сплачується. Ця модель також діє у радіусі 200 кілометрів від центрального офісу, розташованого у Луцьку.

Однією з ключових переваг є комерційні умови, які SPAR надає своїм партнерам, включаючи вхідні ціни, відтермінування платежів, бонуси та мережеві знижки на технологічне, холодильне та IT обладнання (до 40%).

«Наша компанія є лідером ринку франчайзингу продуктового ритейлу в Україні. Це відомий і впізнаваний бренд. Ми розробляємо, тестуємо та передаємо вже готові бізнес-рішення для партнерів. Також забезпечуємо повний супровід франчайзі: починаючи від комплексного дослідження потенційного магазину, бізнес-плану, й до відкриття», – зазначає керівниця відділу маркетингу франчайзингової мережі SPAR Мирослава Леснік.

SPAR — це міжнародна мережа, яка працює вже понад 90 років в 48 країнах світу.

Щоб отримати повну інформацію залиште заявку на сайті.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або