All Retail
Опубліковано

«Епіцентр Express» — як поєднати DIY та продовольчий ритейл в невеликому форматі

В компанії вирішили, що настав час випробувати новий формат — невеликих магазинів під брендом «Епіцентр Express»

Група компаній «Епіцентр К», заснована 20 років тому Олександром та Галиною Герегами, вже давно є найбільшим непродовольчим ритейлером України за обсягами продажів. Після того, як «Епіцентр» зайняв левову частку вітчизняного ринку DIY, поглинувши свого найбільшого конкурента — «Нову Лінію», власники та менеджмент компанії розпочали експериментувати з різноманітними форматами. В першу чергу була переглянута сама концепція мережі магазинів «Епіцентр» як виключно продавця товарів для дому, саду та ремонту — об’єкти компанії стали повноцінними торговельними центрами з максимально широким асортиментом різноманітних товарів — від продуктів харчування до спортивного інвентаря. При цьому товари для дому та ремонту продовжували залишатися ключовим напрямком роздрібної торгівлі «Епіцентр».

І ось в компанії вирішили, що настав час випробувати новий формат — невеликих магазинів під брендом «Епіцентр Express». Відзначимо, що це ледь не перша спроба непродовольчого ритейлера в Україні вийти на ринок у форматі експрес-маркетів. Раніше з таким форматом експериментували лише продовольчі мережі великих форматів (Auchan, NOVUS тощо).

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або