All Retail
Опубліковано

Запит на українське морозиво закордоном стрімко збільшується

Згідно з інформацією Державної митної служби, минулого року відчутно зросли показники експорту нашого морозива. У 2023 році на зовнішніх ринках продано майже 10 тис. т морозива (+ 44 % відносно 2022 року), загальний дохід при цьому збільшився на 67 %, перевищивши 32 млн дол. Ці показники в підсумку стали рекордними в історії України.

Морозиво переважно продавалось в країни Євросоюзу, звідки отримана виручка в розмірі понад 19 млн дол. або 60 % від вартості всього експорту.

Основні покупці українського морозива минулого року — Молдова (2301 т), Німеччина (1909 т), Польща (1873 т), Ізраїль (963 т), Литва (509 т), Чехія (425 т). Відзначається доволі диверсифікована географія збуту цього продукту, адже він експортувався також до Іраку, США, Китаю, ОАЕ, Кот-д’Івуару, Гамбії, Канади.

У січні-березні 2024 року Україна продала на зовнішніх ринках 2 тис. т морозива, що на 23% вище показника першого кварталу 2023 року, вартістю понад 7 млн дол. Більшість доходів спеціалізовані експортери отримують з Німеччини, Польщі та Молдови — сумарно близько 60%.

Українська Асоціація аграрного експорту констатує, що разом з позитивною динамікою експорту морозива та розвинутою географією закордонних продажів, варто надалі розвивати його потенціал, розглядаючи і традиційні країни-імпортери серед яких Саудівська Аравія, Філіппіни, Малайзія, Сінгапур. Цей продукт має виражену сезонність пікового виробництва і споживання, але оптимальне охоплення покупців в різних регіонах планети допоможе вирівняти періодичність валютних надходжень.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або