All Retail
Опубліковано

Придбання натурального соку допоможе захисникам — TM Galicia запускає лімітовану партію продукції для покупки автівок

TM Galicia та благодійний проєкт «ГеройCar» за підтримки агроблогера Сергія Марченка запускають у продаж лімітовану партію яблучно-морквяного соку, щоб забезпечити 128 окрему гірсько-штурмову Закарпатську бригаду потужними пікапами.

В рамках цієї благодійної акції було виготовлено 150 тис. упаковок смачного та багатого на вітаміни соку Galicia, які поступово роз’їхалися продуктовими магазинами та супермаркетами України. Зокрема купити цей заряджений на Перемогу яблучно-морквяний сочок можна в гіпермаркетах Ашан та Епіцентр, супермаркетах Новус, Сільпо, ВелМарт, Таврія-В, Кошик, Рукавичка, VARUS, Сім’я, Файно-Маркет, Велика Кишеня, Точка, Тано, маркетах Сім23, Барва, закладах La Café, MOLLY, Seven Heaven, Аптека Зі тощо.

"У Галіція-Трейд ми віримо, що об’єднання зусиль сприяє великим звершенням. Тому ми раді співпрацювати з Сергієм Марченком та командою ГеройCar у виробництві нашого нового яблучно-морквяного соку. Вдячні нашим ритейл-операторам за підтримку цієї ініціативи, де прибуток від продажу соку перераховується на придбання пікапів для фронту. Цей проєкт підкреслює значення підтримки та взаємодії, які щоденно наближають нас до Перемоги", — прокоментувала Ірина Бігун-Тетерка, СЕО "Галіція-Трейд".

"Пікапів нашим військовим потрібно багато, і вони потрібні терміново, адже така автівка на передовій суттєво допомагає виконувати бойові завдання й рятує життя, евакуюючи поранених. Тому ми особливо раді кожному партнерству та колаборації, які дають нам можливість закуповувати більше позашляховиків, задовольняючи більше нагальних потреб військових у транспорті", — підкреслив Андрій Бут, керівник благодійного проєкту "ГеройCar".

«Зараз такий час, що маєш або бути в ЗСУ, або активно допомагати ЗСУ. Я щиро вдячний TM Galicia та благодійному проєкту «ГеройCar» за можливість використати спільні ресурси для допомоги нашій армії. Хай морквяний сік смакує, а ЗСУ міцнішають! Обіцяю пригнати пікапи на фронт не порожніми, а зі смачними свіжими овочами", — запевнив Сергій Марченко, фермер, агроблогер та амбасадор цієї благодійної ініціативи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або