All Retail
Опубліковано

Традиції, сильніші за війну: як у прифронтових містах працівники ЕКО МАРКЕТ зустріли День вишиванки

До Всесвітнього дня вишиванки десятки працівників української мережі магазинів «ЕКО МАРКЕТ» у Покровську, Костянтинівці, Херсоні, Краматорську та інших містах прифронтової зони вийшли на роботу у вишиванках. До них приєдналися колеги з різних куточків України. Цією ініціативою вони закликають українців гуртуватись довкола тих речей та символів, що нас об’єднують.

«У такі дні, як сьогодні, дуже важливо відчувати, що ти не один. Що є люди, з якими ви становите одне ціле. Можливо, це і прозвучить дещо пафосно, але, бачачи українців, які у цей день вдягаються у вишиванки, я відчуваю це. Це надихає, надає сил робити свою справу далі. Адже як важко нам не було, ми не маємо права опускати руки. Ми мусимо працювати. Це наш дім, нам немає куди далі йти. Тут живуть наші рідні та друзі, тут ми виросли. Як ми можемо все це покинути?»,— розповідає Ірина Гриненко, директор магазину ЕКО МАРКЕТ у Покровську (Донецька область).

В «ЕКО МАРКЕТ» додають, що це було спільне рішення всієї команди продовжувати роботу в прифронтових містах доти, доки це буде можливо.

«Добре пам’ятаю, як у перші дні повномасштабного вторгнення ми зв’язувалися з нашими працівниками на місцях. Ми запропонували їм допомогу з евакуацією, працевлаштуванням у наших магазинах у більш безпечних містах. Частина погодилась. Але більшість вирішили залишитись, щоб підтримувати людей на місцях. Тоді ще не було відомо, як розвиватиметься ситуація далі: чи вистачить людям продуктів, речей, товарів першої потреби. В ті дні я вкотре переконалась, наскільки українці сильні, коли об’єднуються», — коментує Інна Мірошниченко, президент "ЕКО МАРКЕТ".

Сьогодні з 90 магазинів мережі понад 20 розташовані у прифронтових містах або на відносно недалекій відстані від державного кордону. Щоб забезпечити стабільну роботу магазинів, компанія здійснює логістику туди власними силами. Крім того, компанія сплачує податки в бюджети міст та створює робочі місця для їх мешканців.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або