All Retail
Опубліковано

Як зробити рекламу в Інстаграмі?

Зворушлива краса сучасного бізнесу полягає у здатності не лише створювати високоякісні продукти чи послуги, але й ефективно ставати відомими завдяки соціальним мережам. Так, Instagram став не лише платформою для розваг і спілкування, але й справжнім океаном можливостей для бізнесу. Розгляньмо разом з вами дієві стратегії реклами в reels Instagram, дізнаємося більше про просування в Інстаграмі та відкриємо завісу таємниці про ціну налаштування реклами.

Реклама в Instagram: види та вартість

Перед тим, як запустити рекламу в Інстаграм вам треба детально зрозуміти, які види бувають та як це впливає на вартість продукту. Розпочнемо з видів:

  • один з найпопулярніших форматів Instagram — реклама в stories. Для того, щоб її створити нема потреби закінчувати курси геймдизайну (хоча вони дуже корисні). І весь дизайн ви можете створити самостійно;
  • наступний формат — рілз. Короткі відео на кшталт шортсів в Ютубі чи тік-токів;
  • решта видів — каруселі та статичні фото вже не настільки популярні.

Якщо говорити про рекламу в Інстаграмі, ціна б якої виправдалася — на сьогодні приблизні цифри такі:

  • від 0,5 до 0,7$ за клік, враховуються всі кліки;
  • від 0,4 до 1$ за клік на URL-адресу;
  • від 0,01 до 0,05$ за взаємодію з публікацією;
  • від 2,5 до 3,5$ за за тисячу показів (CPM).

Таким чином, ви можете бачити, що відповідь на те, скільки коштує реклама в Інстаграмі, доволі розмита.

Налаштування реклами в Інстаграм

Переходимо до наступного важливого етапу щодо реклами в Інстаграмі — як зробити її. Є два шляхи:

  • через кнопку «Просувати»;
  • через рекламний кабінет в фейсбуці.

Через кнопку просувати все дуже просто. Для цього ви повинні зрозуміти, що таке таргет в Інстаграмі — це контент, який має 100% потрапляти в цільову аудиторію. Ви обираєте, яку саме публікацію чи сторіз ви хочете прорекламувати, далі обираєте цільову аудиторію та встановлюєте бюджет та тривалість кампанії. Instagram пропонує різні варіанти бюджетування, такі як розрахункові за кількість переглядів, кліків або взаємодій.

Щодо того, скільки триває перевірка реклами в Інстаграмі — не варто перейматися, це займає не більше доби. Після запуску кампанії регулярно аналізуйте її результати за допомогою інструментів аналітики Instagram. Оптимізуйте кампанію на основі цих результатів, щоб досягти найкращих показників ефективності. Налаштування таргетованої реклами в Instagram дозволить вам ефективно залучати вашу цільову аудиторію і досягати поставлених цілей рекламної кампанії.

Як налаштувати рекламу в Інстаграм через Фейсбук?

Щодо того, як прив’язати Інстаграм до Фейсбук — це дуже просто: налаштування ► бізнес ► підключити до Facebook. Ось і все.

Далі ви обираєте вже в Фейсбуці рекламний кабінет та створюєте окрему рекламну кампанію під кожну рекламу, яку хочете запустити.

Щоб дізнатися більше про те, як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграмі — радимо звернутися до спеціалістів Комп’ютерної школи Hillel. Там на вас чекає не просто навчання SMM з нуля, а багато практичних занять та високоякісні матеріали.

Як оплатити рекламу в Інстаграмі?

Оплатити рекламу дуже просто — вам необхідно підв’язати дійсну банківську карточку Віза чи Мастеркард до акаунту, і після цього вам будуть виставляти рахунки на кожні 2 долари, і списувати їх з вас поетапно. Таким чином, якщо вас цікавить, як заробляти на рекламі в Інстаграмі — ви маєте створювати по-справжньому цікавий контент, з яким ціна реклами стане виправданою та ви досягнете поставленої мети.

За матеріалами: https://ithillel.ua

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або