All Retail
Опубліковано

«Безбар’єрний Фокстрот» — серед переможців Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’2024

Теги:
Фокстрот
безбар'єрність
Фото:
All Retail

Команда Фокстрот отримала друге місце на Всеукраїнській щорічній премії з клієнтського досвіду UCXE’2024 за успішну інтеграцію сервісу для взаємодії компанії з нечуючими та слабочуючими відвідувачами, які спілкуються жестовою мовою.

Головною проблемою людей з порушенням слуху є обмежений доступ до інформації та послуг. Завдяки впровадженню проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» компанії вдається усувати цю проблему та вирішувати такі задачі:

  • забезпечувати доступність товарів та послуг мережі для людей з порушенням слуху;
  • формувати комфортні та рівні умови під час комунікації з компанією;
  • підвищувати якість надання послуг і покращувати клієнтський досвід;
  • стимулювати безбар’єрне мислення та руйнувати стереотипи у персоналу.

Сервіс працює вже у 20 магазинах і на Foxtrot.ua. Скористатися послугою офлайн можна в 14 містах, зокрема в Києві, Чернігові, Дніпрі, Одесі, Львові, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах тощо. Також онлайн — для зв’язку з перекладачем жестової мови необхідно натиснути віджет «Вушко» на головній сторінці сайту.

На початку 2023 року омніканальний ритейлер Фокстрот як соціально-відповідальна компанія та учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» поставив собі за мету забезпечити покупцям з порушенням слуху рівні й комфортні умови під час вибору і покупки техніки.

Ритейлер став першою комерційною компанією в галузі торгівлі електронікою, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб людей з порушенням слуху. Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи «Без бар’єрів» першої леді Олени Зеленської.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або