All Retail
Опубліковано

У Києві відкрився найбільший магазин мережі «Ібіс»

У Києві на Берестейському проспекті, 19 відкрився магазин мережі постачальника зброї та товарів для рибальства і туризму «Ібіс». Наразі він — найбільший в мережі із загальною площею 2000 м кв.

Над інтер’єром магазину працювала київська студія дизайну та архітектури Znak Design. Магазин розділений на кілька зон: на першому поверсі — відділи одягу, зброї та кав’ярня, а на другому — рибальські та туристичні товари.

Однією з важливих деталей приміщення є інтерактивна панель з віртуальним помічником, що дозволяє зробити фото з доповненою реальністю. Таке збагачення досвіду відвідувачів є наразі одним з ключових трендів в ритейлі.

Під час роботи над магазином, дизайнери зіткнулися з вирішенням питання інклюзивності. Першочергово у приміщенні були малі та незручні сходи, тож потрібно було встановити та оздобити ліфт, щоб кожному відвідувачу було комфортно переміщатися магазином. У підсумку дизайнери знайшли оптимальне за часом, бюджетом та естетикою рішення, розмістивши ліфт поруч з основними сходами.

У магазині багатогранна система освітлення. Окрім розташування акцентів на різних групах товарів, дизайнери працювали над тим, аби воно було комфортним для відвідувачів та слугувало декором. Особливо вирізняється підсвічування необрізних дощок над вітринами зі зброєю, що додає ефекту підняття стелі та відчуття, що це ніби денне світло пробивається крізь щілини. Також варто відзначити індивідуальний світильник у відділі зброї та туризму, що являє собою хаотичну композицію з лінійних світильників і панелей. Вона випромінює точкове світло вниз без ризику подразнити очі та виглядає як сучасна арт-інсталяція.

Загалом у цьому проєкті, за словами дизайнерів, багато побудовано на тематичних декоративних образах. Кожен стелаж створено на замовлення та декоровано під відповідну зону. У відділі рибальства дизайнери додали дерев’яні хвилі, що йдуть по стелі від сходів, плавно підхоплюючи рух й відтворюючи водну тематику. Чорно-зелений орнамент, який у різних варіаціях відтворюється у всіх зонах магазину, привертає на себе увагу відвідувачів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або