All Retail
Опубліковано

H&M Group збільшила чисті продажі та прибуток у другому кварталі 2024 року

У другому кварталі фінансового року чисті продажі H&M Group підвищилися на 3%. Валовий прибуток зріс на 11% до 33 569 млн шведських крон, а операційний прибуток з врахуванням корекції на одноразові витрати досяг 7 297 млн шведських крон.

«У другому кварталі ми досягли наших найкращих результатів за багато років, ще раз продемонструвавши силу та стійке фінансове становище H&M Group зі значним грошовим потоком, а також покращенням прибутковості та продажів. Зараз ми ще більше підвищуємо наші амбіції, щоб зміцнити бренд, розширити асортимент та покращити досвід покупок. Зосередившись на наших клієнтах, відданих колегах та прискорених темпах інвестицій у другому півріччі, ми бачимо хороші умови для подальшого прибуткового, довгострокового та сталого зростання», — сказав Даніель Ервер, генеральний директор H&M Group.

Також компанія зафіксувала покращення грошового потоку від операційної діяльності, який збільшився до 12 600 млн шведських крон, що створює сприятливі умови для подальшого росту у другій половині року.

Очікується, що продажі за червень 2024 року знизяться на 6% у місцевих валютах порівняно з аналогічним періодом минулого року. Червневий показник слід розглядати у світлі сильних порівняльних показників за 2023 рік. Нестабільна погода на багатьох великих ринках H&M Group на початку червня 2024 року негативно вплинула на продажі, але продажі відновилися, коли погода нормалізувалася наприкінці місяця. Вдало сформовані запаси також дозволили розпочати розпродаж пізніше порівняно з минулим роком.

Зокрема планується акцент на зміцнення бренду, розширення асортименту і поліпшення досвіду покупок, щоб задовольнити потреби клієнтів.

Крім того, у компанії підкреслили свою відданість сталому розвитку, яке підтверджено найвищими екологічними стандартами, включаючи нагороду від Stand.earth за лідерство в захисті клімату.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або