All Retail
Опубліковано

Зростання цін та проблеми з ритейлерами — енергокриза вдарила по українських виробниках

Через використання генераторів у переробній промисловості ціна на продукти для кінцевих споживачів може зрости від 5% до 10%.

У Спілці молочних підприємств України зростання витрат «на генератори» попередньо оцінили у 5-7%. Подібну цифру — щонайбільше до 10% зростання собівартості — прогнозують переробні підприємства іншої агропродукції.

Виробники вважають, що подорожчання через генератори найімовірніше почнеться у вересні, коли буде сезонне зниження загального «харчового чека». На їхню думку, кінцевий споживач майже не відчує, що компенсує «генераторні» витрати.

Тривалі відключення світла у липні призвели до порушення температурних режимів в процесі доставлення продуктів від виробника до полиць супермаркету. Це своєю чергою призводило до псування продуктів та проблем з ритейлерами. У липні на 20-30% збільшилася кількість повернень молочної продукції на молокозаводи.

На думку виконавчого директора Спілки молочних підприємств України (СМПУ) Арсена Дідура, торговельні мережі перекладають фінансовий тягар від енергопроблем на молочні підприємства.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або