МакДональдз відкрив 10-й ресторан в Одесі та 4-й у співпраці з АЗК
В Одесі на вул. Саймона Літмана, 2а відкрився «МакДональдз», що став десятим рестораном мережі в місті та 103, який працює в Україні.
«З відкриттям в Одесі компанія продовжує втілювати стратегію бути поруч із клієнтами, поступово збільшує кількість закладів у великих містах і відкриває нові ресторани там, де це найбільш зручно для відвідувачів. Так, новий „МакДональдз“ розташований у житловому масиві неподалік від в’їзду в місто зі сторони автошляху М-05 Київ-Одеса. Це робить його зручним як для подорожувальників, так і для мешканців житлових комплексів неподалік», — коментує Віталій Стефурак, директор із розвитку «МакДональдз» в Україні.
Просторий заклад площею 469 м² налічує 125 місць у залі та 106 на терасі. Із першого дня роботи в ресторані доступне повне меню. Відвідувачі зможуть замовити страви в залі на касі та за допомогою цифрових терміналів самообслуговування, або скористатися «МакДрайвом». Служба доставки «МакДелівері» запрацює за кілька тижнів після відкриття закладу. Графік роботи ресторану — з 7:00 до 22:30, «МакДрайву» — з 5:00 до 22:30. Також ресторан обладнано генератором для безперебійної роботи під час відключень електроенергії.
Ресторан працюватиме за розширеними правилами безпеки, яких неухильно дотримуються всі заклади «МакДональдз» в Україні. Під час повітряної тривоги ресторани зачиняються, аби працівники та відвідувачі могли перейти в найближче укриття, і відкриваються орієнтовно через годину після її скасування.
Новий заклад «МакДональдз» в Одесі став четвертим рестораном мережі, що розміщується безпосередньо на території автозаправної станції, і першим проєктом, втіленим у співпраці з АЗК ОККО. Раніше «МакДональдз» відкрив два ресторани у співпраці з KLO та один ресторан у співпраці з WOG. А прямо зараз триває будівництво ще одного ресторану в співпраці з ОККО в Мукачеві (Закарпатська область).
«Суть партнерських проєктів з АЗК полягає в тому, щоб у певній точці на трасі або в місті сформувати широкий комплекс послуг. Це не конкуренція, а доповнення одне одного. І, головне, це можливість вибору для відвідувачів», — додає Віталій Стефурак, директор із розвитку «МакДональдз» в Україні.