«Нова пошта» співпрацює з малим бізнесом у своїх відділеннях
У серпні 2024 року «Нова пошта» відкрила перше інклюзивне відділення в Україні, де також запрацювала кав‘ярня Veterano Coffee.
Однак це не єдиний представник малого та середнього бізнесу, з яким компанія співпрацює у такому форматі.
Керівниця мережі Veterano Coffee Світлана Шевченко каже, що це вже третя пропозиція співпраці, однак перша вдала.
У Veterano Coffee чотири точки в Києві у форматі To Go та два повноцінні заклади. У 2023 році мережа отримала 19,2 млн виторгу, за даними компанії. Кав’ярня в поштовому відділенні — новий формат для мережі, каже власниця.
У пресслужбі «Нової пошти» зазначили, що від суборенди компанія отримує додатковий дохід, також Veterano Coffee сплачуватиме відсоток від продажів на локації.
Франчайзингова повноформатна кав’ярня мережі Fastkava у вантажному відділенні «Нової пошти» відкрилася 3 серпня 2024-го.
«Умови співпраці — фіксована ставка суборенди, з третього місяця — ще 10% від нашого обороту. З 2023-го ми встановили кав’ярні самообслуговування в 92 відділеннях компанії», — каже керівник із розвитку мережі Fastkava Олексій Русецький.
За словами Олексія Русецького, за місяць продажі кав’ярні зросли з 1300 грн до майже 3000 грн на день, прибутковість — до 60%.
Співпрацю ініціювала «Нова пошта», щоб збільшити комфорт для перебування клієнтів у відділенні — загалом у відділеннях 150 кавоматів різних мереж.
Вигоди для партнерів
Олексій Русецький зазначає, що «Нова пошта» поширила інформацію про кав’ярню в розсилці мобільного додатка, якого загальна кількість звантажень становить 16,5 млн користувачів.
Крім цього, оператор бере на себе питання з генератором та утриманням приміщення. Спільна можливість для обох компаній — обмін клієнтами та каналами продажу, додає бізнес-консультант і засновник компанії Myroniuk Consulting Андрій Миронюк.
СЕО і співвласник мережі My Kava Максим Євтушенко підтверджує, що відвідувачі поштового відділення забезпечують сталу відвідуваність точки. Проте залежність від трафіку на відділенні — обмеження, додає він. Його кав‘ярня відкрилася у вантажному відділенні № 18 у Києві в червні 2024 року.
До 2024 року логістична компанія також мала досвід короткострокових партнерств із виробниками. У 2023 спільно з харківським брендом One Face компанія створила лінійку одягу для проєкту «Запакуй небо — прокачай ППО».
Приклади інших кампаній — спільний маркетинг «Сільпо» та бренду «Гусь» Надії Кушнір до Великодня 2019 року.