«Сільпо»: підсумки роботи за 2023 рік та плани стосовно майбутнього розвитку
Мережа магазинів «Сільпо» - наймасштабніший за оборотом бізнес Fozzy Group та один із найбільших операторів ринку роздрібної торгівлі України. Мережа налічує 312 супермаркетів «Сільпо» та 4 делікатес-маркети Le Silpo. Ритейлер є місцем роботи для понад 29 000 працівників.
Нещодавно компанія опублікувала звіт за 2023 рік, який засвідчив – незважаючи на всі складнощі, мережа продовжує відновлювати позиції після вкрай важкого 2022 року, коли значна частина магазинів «Сільпо» була зруйнована або опинилась на окупованих територіях (загалом у 2022-2023 роках 31 супермаркет «Сільпо» зазнав повних чи часткових руйнувань, 17 з них вдалося відновити. Ще 18 «Сільпо» розташовані на тимчасово окупованих територіях).
Отже, якими були підсумки 2023 року для «Сільпо»?
Ключові фінансові показники:
Валовий дохід без ПДВ: 84,7 млрд грн.
Товарооборот без ПДВ: 79,7 млрд грн.
Динаміка росту товарообороту за рік: +27,9%
Також відзначається, що довгострокові зобов’язання та забезпечення компанії склали 14,05 млрд грн, а поточні – 29,75 млрд грн. Коефіцієнт поточної ліквідності – 0,44.
Динаміка розширення мережі «Сільпо» в період з 2017 по 2023 рік