All Retail
Опубліковано

У Європі бренд Gabar від «Галі Балуваної» просуватимуть під назвою MultiBar

Меню мережі також адаптують під смаки європейців. З асортименту «Галі Балуваної» буде лише 30% страв.

За кордоном меню MultiВаr буде трохи іншим, ніж в Україні. Близько 30% страв будуть з асортименту «Галі Балуваної», наприклад, пельмені й вареники.

«Ми хочемо популяризувати українську кухню за кордоном і для цього відібрали найкращі позиції. Але щоб меню було зрозумілим і привабливим для європейців, більша частина асортименту складається зі звичних страв: різноманітні гарніри, картопля з підливами, морозиво джелато, піца, супи на будь-який смак, салати та пасти, а також напої власного виробництва. До речі, у нас буде близько 40 видів піци, тож кожен знайде свій улюблений смак», — говорить співвласник мережі домашніх напівфабрикатів «Галя Балувана» та мережі Gabar Володимир Матвійчук.

Що стосується умов роботи за кордоном, то бренд Gabar не продає франшизу новим людям. За словами Володимира Матвійчука, бренд розвивають з партнерами по MultiCook, і саме для них створили ідею MultiВаr. Це продовження їхнього бізнесу і можливість розвиватися на міжнародному рівні.

Підхід компанії залишається незмінним: пропонується кафе без кухні, що значно спрощує ведення бізнесу. Власники планують об’єднати MultiВar з MultiCook і створити єдиний формат. Це дозволить партнерам в одному приміщенні встановити морозильники та продавати вареники, пельмені й інші напівфабрикати, а також облаштувати фудзону для відвідувачів.

Партнер з MultiCook, який має власну кухню, займатиметься виробництвом готових страв, тоді як партнер MultiВаr фокусується на сервісі та обслуговуванні клієнтів. Це ідеальна модель для розвитку, яка добре підходить для сімейного бізнесу.

Партнери проходять безплатне навчання протягом усього часу співпраці. Частина працівників вже пройшла навчання з виробництва традиційних українських страв, таких як вареники, пельмені, голубці і котлети. У стандартному меню близько 80 позицій, і активно тестуються нові продукти для фастфуду з метою розвитку цієї ніші.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або