Нові магазини, підтримка економіки та благодійні проєкти: досягнення мережі VARUS за 9 місяців 2024 року
З січня по вересень 2024 року мережа супермаркетів VARUS продемонструвала високі результати одразу в декількох напрямках своєї діяльності. Продовження експансії в Одесі, відкриття нових магазинів та впровадження нових сервісів.
Розвиток мережі
Мережа VARUS у 2024 році продовжує утримувати позиції серед кращих українських ритейлерів. Компанія потрапила до переліку 10 найкращих бізнесів у галузі роздрібної торгівлі за зростанням доходу, за даними Індексу роздрібної торгівлі Опендатабот 2024.
Крім того, VARUS продовжує масштабуватись та відкривати нові магазини у різних регіонах України. За 9 місяців цього року мережа поповнилась новими супермаркетами VARUS у Покрові, Запоріжжі, двома в Одесі та відновила в оновленому дизайні магазин в Кривому Розі.
Диджитал-сервіси для зручності клієнтів
Мережа активно впроваджує діджитал-інновації, роблячи процес покупок ще зручнішим та вигіднішим завдяки мобільному застосунку VARUS. Для багатьох клієнтів цей застосунок став незамінним інструментом у повсякденному житті — щомісяця ним користуються понад 230 000, а щоденно — понад 42 000 унікальних користувачів. Функціонал застосунку VARUS постійно розширюється і з ним робити покупки ще простіше.
Також популярним є сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA, з яким завчасно планувати покупки стало реально. Понад 1 000 000 клієнтів вже оцінили комфорт, швидкість, зручність та інші переваги онлайн-шопінгу з VARUS.UA.
Нагадаємо, що у 2023 році VARUS став першим в Україні, хто впровадив інноваційний DarkStore у Києві, що дозволяє обробляти онлайн-замовлення в шість разів швидше. На VARUS.UA є все, що потрібно для приємних покупок, а доставка — це чудовий спосіб отримати улюблені товари прямо до дверей дому в обраний час.
Створення робочих місць та працевлаштування ВПО
Розширення мережі та відкриття нових магазинів дає мережі VARUS змогу створювати та надавати українцям робочі місця в різних регіонах. Мережа VARUS також продовжує працевлаштовувати внутрішньо переміщених осіб з перших днів повномасштабного вторгнення. Першою чергою компанія допомогла евакуювати та надала нові робочі місця своїм співробітникам з регіонів, де ведуться активні бойові дії. Вимушених переселенців працевлаштовують в усіх містах, де є магазини VARUS. В одному тільки місті Дніпро понад 500 ВПО отримали роботу у магазинах мережі.
Вклад в економіку України
За перше півріччя 2024 року мережа супермаркетів VARUS сплатила 700 млн грн податків та зборів до державного бюджету. Нагадаємо, що за 2023 рік цей показник склав 1,1 млрд гривень.
"Поки наші військові тримають оборону та захищають нас на фронті, наше завдання — забезпечити для них надійний тил. Кожна гривня податків, сплачена у держбюджет — це ще одна цеглинка у побудові міцної економіки України. Ми вдячні усім клієнтам супермаркетів VARUS, завдяки яким ми продовжуємо працювати та робити свій вклад у підтримку нашої держави", — коментує Марина Паніна, CFO VARUS.
Підтримка ЗСУ та благодійні проєкти
Створення та підтримка благодійних ініціатив — частина корпоративної соціальної відповідальності VARUS. Зокрема у 2024 році мережа VARUS продовжувала брати участь у масштабних зборах для Збройних Сил України. Однією з ініціатив є акція «Мчимо до перемоги разом» для проєкту «ГеройCar», який займається закупівлею автівок і передає їх на фронт. За останні кілька місяців мережа VARUS разом із клієнтами зібрали кошти на 4 автівки, які відправились на фронт, а наступні вже готуються до передачі.
Проєкт «Дитинство без війни», що другий рік поспіль опікується дітьми-сиротами, які були евакуйовані з прифронтових зон. У мережі VARUS на постійній основі тривають різні акції на підтримку проєкту. Прямо зараз у супермаркетах мережі VARUS триває акція під назвою «Мрії без тривог», яка допомагає збирати кошти на підтримку дітей-сиріт. Долучитись просто: купуючи товари зі спеціальними позначками, 1 гривня з продажу перетворюється на допомогу українським дітям.
Проєкт «Дитинство без війни» став важливим соціальним інструментом і майданчиком для захисту найвразливіших верств населення — дітей-сиріт, надаючи їм безпечний прихисток, психологічну допомогу та можливість адаптуватися до мирного життя. 4 мільйони гривень на евакуацію українських дітей.
Також, вже за традицією, мережа вчергове провела акцію «Доброгривня для хвостатиків», у рамках якої вдалось зібрати понад 300 тисяч гривень на корм для безпритульних тварин.
Тож мережа VARUS продовжує працювати над тим, щоб забезпечувати українців безперебійним доступом до якісних продуктів, розвивати власну мережу, вдосконалювати сервіси та підтримувати соціальні ініціативи.