«МакДональдз» в Україні переходить на паперові трубочки, щоб скоротити вжиток пластику
«МакДональдз» продовжує впроваджувати екологічні рішення та переходить на паперові трубочки для напоїв та «МакШейків».
Завдяки цій ініціативі компанії вдасться зменшити використання пластику на понад 55 тонн щорічно. Нові трубочки з’являться в усіх ресторанах мережі в міру закінчення пластикових.
Екологічні трубочки зроблені з високоякісного паперу, який не деформується протягом тривалого часу та не має стороннього смаку. Паперові трубочки можна викидати у відповідну фракцію на сортувальних станціях у ресторанах мережі, щоб згодом їх могли переробити на сировину для повторного використання. Крім того, нові трубочки швидко розкладаються, а деревина, що є основним джерелом для виготовлення паперу, є відновним ресурсом. Водночас усі постачальники пакування в «МакДональдз» використовують лише сертифіковану сировину з джерел, робота яких суворо контролюється міжнародними природоохоронними організаціями.
«МакДональдз» дотримується глобальних зобов’язань компанії щодо відповідального використання ресурсів і зменшення відходів. Цього року мережа вже відмовилася від пластикових столових приборів і кришечок для стаканів для замовлень у ресторанах, гумових рукавичок у виробничих зонах та паперових вкладишів для таць, а в листопаді розпочне перехід на обгортки для бургерів із жиростійким покриттям рослинного походження та стаканчики для «МакСанді» з формованого целюлозного волокна.
Сумарно використання пластику скорочується на 131 тонну, гуми на 70 тонн та паперу на 100 тонн за рік. А до кінця 2025 року компанія планує повністю перейти на пакувальні матеріали з поновлюваної сировини та вивести з обігу одноразові пластикові прибори та кришки для напоїв.
З 2021 року в закладах мережі по всій країні запроваджене сортування відходів. На сортувальних станціях їх розділяють на папір, пластик, стаканчики, рідину та інше. «МакДональдз» заохочує клієнтів сортувати відходи спільними зусиллями, замовляти напої у власну чашку й долучатися до інших ініціатив компанії, щоб разом створювати більш екологічне стале майбутнє.