All Retail
Опубліковано

Deeployalty та «Аврора» запускають цифрові чеки для клієнтів àбанк й Sense Bank

Мережа мультимаркетів «Аврора» зробила черговий крок на шляху до інноваційної екосистеми обслуговування клієнтів, перейшовши на використання цифрових чеків для клієнтів банків àбанк та Sense Bank.

Цей технологічний перехід реалізовано у партнерстві з цифровою платформою Deeployalty, провідним постачальником цифрових рішень для ритейлу та банківських установ.

Завдяки співпраці з Deeployalty, що є офіційним партнером Visa, клієнти мережі «Аврора» тепер зможуть миттєво отримувати чеки у цифровому форматі під час здійснення покупок за допомогою банківських карток àбанк і Sense Bank. Відмова від паперових чеків не лише сприятиме захисту довкілля, але й підвищить зручність покупок, оскільки цифрові чеки автоматично зберігатимуться на у мобільному додатку банків.

Максим Попов, засновник та CTO Deeployalty, зазначив: «Ми раді співпрацювати з мережею мультимаркетів «Аврора» та допомогти їм втілювати екологічні рішення для клієнтського сервісу. Впровадження цифрових чеків є важливим етапом у цифровій трансформації ритейлу, і ми пишаємося, що наша платформа стає частиною цього процесу».

Цифрові чеки — це більше, ніж просто екологічне рішення. Вони забезпечують додаткові можливості для персоналізації обслуговування клієнтів, а також відкривають шлях до нових моделей взаємодії з клієнтами, зокрема за допомогою програм лояльності та інтеграції з мобільними додатками банків-партнерів.

Мережа «Аврора» продовжує дотримуватися стратегії інноваційного розвитку, роблячи покупки зручнішими та більш екологічно відповідальними.

«Цифрові чеки у банківських додатках — це не лише інноваційний сервіс для клієнтів, який дозволяє зберігати всі банківські транзакції та чеки в одному місці, але й про операційну ефективність та екологічність. Ми з радістю запрошуємо до співпраці інші банки, аби ще більше клієнтів могли скористатися перевагами цього сучасного рішення», — додав Віталій Колісник, Fintech manager «Аврора».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або