
Unilever готується до глобального розпродажу брендів
Unilever має намір продати кілька брендів у категорії продуктів харчування, сукупні продажі яких сягають €1 млрд.
За словами гендиректора компанії Хайна Шумахера, продаж стане частиною стратегії з оптимізації бізнесу та зосередження на ключових напрямках.
Компанія прагне позбутися «еклектичного портфеля» і зосередитися на соусах, приправах та продуктах, орієнтованих на ресторани та професійні кухні.
Хоча конкретних брендів не названо, раніше Reuters повідомляв про намір Unilever розглянути продаж низки голландських брендів, включаючи супи Unox і приправи Conimex. Також компанія вже зробила спроби продажу деяких активів у Великій Британії та інших європейських країнах.
Скорочення портфеля пов’язане з бажанням Unilever підвищити ефективність та зосередити ресурси на найперспективніших категоріях. Експерти зазначають, що стратегія дозволить компанії не лише оптимізувати витрати, а й зміцнити позиції у сегменті професійного харчування.