Unilever відкриє компанію з виробництва морозива
У зв'язку з відсутністю потенційних покупців компанія Unilever відклала продаж свого підрозділу з виробництва морозива.
Наразі керівництво компанії планує виділити цей підрозділ в окрему структуру.
Попри наявність таких сильних брендів морозива як Magnum, Cornetto та Ben & Jerry’s, компанія Unilever не змогла знайти покупця на свій підрозділ з виробництва холодного десерту.
Основними причинами відсутності інтересу стала висока вартість активу — близько 15 млрд євро, та складний ланцюжок постачання. У зв’язку з цим керівництво Unilever прийняло рішення відмовитися від спроб продати підрозділ і натомість зареєструвати його як окрему компанію.
Передбачається, що подібний крок стане частиною масштабного плану реструктуризації компанії, в рамках якого генеральний директор Unilever Хайн Шумахер планує не лише знизити витрати на 800 мільйонів євро, але й скоротити 7 500 робочих місць по всьому світу.