All Retail
Опубліковано

Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок — рекордний старт сезону знижок на AVRORA.UA

Кількість онлайн-замовлень зросла більше ніж вдвічі. Середній чек підвищився на 17%, що зумовлене збільшенням кількості позицій товарів у кошиках.

Найбільша акція року — Чорна П’ятниця — проходила в мережі «Аврора» з 29 листопада по 1 грудня. Усі покупці мали можливість отримати знижки до 50% на понад 1 000 товарів. Порівнюючи той самий період з 2023 роком, то товарообіг зріс на 50%, а в порівнянні зі «звичайним» днем кількість замовлень зросла майже в 5 разів.

Що обирали клієнти цього року

Чорна П’ятниця — це чудова можливість для кожного, хто хоче вигідно оновити свій гардероб, придбати техніку або зробити святкові покупки за приємними цінами. Цього року популярністю користувалися товари для дому та затишку, товари для дітей і традиційно — побутова хімія. Найпопулярнішими покупками стали:

  • Календар із передбаченнями.
  • Кисневий відбілювач.
  • Рушники паперові

ТОП-товари, які забезпечили найбільші продажі:

  • Килимки для дому.
  • Павербанки.

Якщо аналізувати покупки по регіонам, то в прифронтових областях ТОП-категорій — це побутова хімія, продукти та товари для дому; на заході, в центральних регіонах та місті Київ — товари для дітей, товари для дому та краси.

"Це була наша найуспішніша Чорна п’ятниця. Ми раді, що можемо зробити шопінг ще доступнішим і приємнішим для наших клієнтів. Такі гарні показиники надихають на подальшу роботу та розвиток", — коментує e-commerce директор мережі Костянтин Яковлєв.

Цьогорічний успіх «Чорної п’ятниці» в «Аврорі» демонструє не лише більшу зацікавленість клієнтів до знижок, але й зростання їхньої довіри до асортименту мережі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або