All Retail
Опубліковано

Інвестиції зросли на 25%, товарообіг — на 15%: про 2024 рік від компанії АТБ

Компанія АТБ підсумувала діяльність за 2024 рік, відзначивши важливі досягнення у різних напрямках.

Цим поділився Сергій Демченко, начальник управління корпоративних комунікацій ритейлера АТБ.

У 2024 році обсяг інвестицій у компанію склав майже 15 млрд грн, що на 25% більше порівняно з попереднім роком. Сума сплачених податків та зборів до бюджетів різних рівнів зросла на 22% і досягла 30,7 млрд грн. Прогнозований товарообіг мережі за підсумками року становить 248,3 млрд грн, що на 15% більше, ніж у 2023 році.

Розвиток мережі та робочі місця

АТБ відкрила 47 нових магазинів та реконструювала 11 чинних, що дозволило збільшити загальну кількість торгових об’єктів до 1 257 на початок 2025 року. Також було створено понад 3,5 тисячі нових робочих місць, що сприяло зростанню чисельності працівників до 56 тисяч осіб. Окрім того, компанія надала понад 2 млрд грн благодійної допомоги нашим оборонцям.

Енергетична безпека та інновації

У 2024 році АТБ зосередилася на підвищенні енергетичної безпеки. Генераторами було обладнано понад 1 200 магазинів (98% мережі), а 40 магазинів отримали сонячні електростанції, ще 180 — на стадії встановлення. Також на розподільчому центрі в Хмельницькому було встановлено газотурбінне обладнання для забезпечення стабільної роботи компанії.

Екологічні ініціативи

В рамках екологічних ініціатив АТБ перейшла на використання багатооборотної тари для транспортування овочів та фруктів, що дозволило зменшити екологічний вплив. Інвестиції в цей проєкт склали 185 млн грн. Крім того, компанія передала на переробку в ЄС понад 213 тонн використаних батарейок, що стало частиною її зобов’язань щодо екологічної відповідальності.

Цифрові та інноваційні рішення

АТБ не залишалася осторонь технологічних змін. У 2024 році компанія запустила нову версію мобільного додатку АТБ 2.0, який до кінця року мав понад мільйон завантажень. Впроваджено сервіси «Гаманець АТБ» для зручних покупок та «Е-чек» для збереження історії покупок, що спрощують процес покупок та підвищують екологічність.

Також ритейлер запустив нову власну торгову марку «День у День».

2024 рік став для АТБ роком значного розвитку, інновацій та соціальних ініціатив. Всі ці досягнення сприяли зміцненню позицій компанії на ринку та забезпеченню її стабільного зростання в умовах сучасних викликів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або