
Мільярд доларів продажів, 2 млрд грн податків та 28,6 млн грн на підтримку Сил оборони: COMFY про 2024 рік
Ритейлер COMFY підсумував роботу за 2024 рік.
Серед ключових результатів:
- 1 мільярд доларів продажів за рік;
- 2 млрд гривень сплачених податків та зборів;
- 28,6 млн гривень на підтримку Сил оборони та благодійність та понад 160 млн від початку вторгнення;
- 8 нових магазинів у різних регіонах України та повне оновлення мережі.
У 2024 році виторг компанії досягнув рекордного результату — цьогоріч COMFY вперше з дня заснування подолав позначку в мільярд доларів продажів на рік. Це також вплинуло і на суму сплачених за період податків та зборів. За 2024 рік до державного бюджету ритейлер сплатив понад 2 млрд гривень — майже вдвічі більше, ніж торік.
На динаміку показників компанії вплинули — фокус на масштабування бізнесу та оновлення формату й мережі
У 2024 році ритейлер відкрив 8 нових магазинів в Олександрії, Бердичеві, Ходосівці, Могилів-Подільському, Хмельницькому, Вінниці, Львові та навіть прифронтовому Запоріжжі. А також відновив магазини у Дніпрі, Кривому Розі та Ірпені, які постраждали внаслідок ударів російських ракет.
Крім того, COMFY оновив усі існуючі магазини під зміни попиту й поведінки клієнтів та асортименту. У 2024 році до завдань переформатування додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, це вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (частка онлайн-продажів перевищила 30%, а СOMFY став #2 гравцем українського e-commerce за версією Forbes).
Завдяки активному розвитку COMFY створив майже півтисячі робочих місць по всій країні. За оцінками видання NV та рекрутингової компанії Odgers Berndtson Ukraine, COMFY увійшов до Рейтингу 50 кращих роботодавців України. Також ритейлер разом із платформою Prometheus запустив безкоштовний курс-професію «Менеджер з маркетингу» для українців, які втратили роботу внаслідок війни. Програму перекваліфікації пройшли 500 українців.
Стратегія соціальної відповідальності COMFY — підтримка Сил оборони та волонтерів
У 2024 році ритейлер перерахував на потреби українських військових 28,6 мільйона гривень. Загалом із початку повномасштабного вторгнення сума допомоги склала 160+ мільйонів гривень.
COMFY як українська компанія обрала фокус на підтримку Сил оборони, а також продовжує і підтримку соціальних ініціатив. Компанія зокрема підтримала збори провідних фондів «Повернись живим» та Dignitas, задонатила 3 млн на відбудову лікарні Охматдит та передала побутову техніку для постраждалих внаслідок обстрілу житлового будинку в Царичанці у Дніпропетровській області.
Відзнаки у рейтингах
COMFY всьоме отримав звання ритейлер року у сегменті техніки та електроніки за результатами RAU Awards 2024. Маркетингова команда компанії отримала нагороду Effie Awards Ukraine 2024, як найкраща маркетингова команда.
Крім того, переможною стала і команда Контакт-центру — у 2024 році ритейлер отримав звання «Контакт центр року» на щорічній премії DZWINNER. Успіхи Контакт-центру COMFY відзначили та на першій Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024. Ритейлер отримав одразу шість нагород. За результатами незалежного клієнтського голосування COMFY обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка». Команда COMFY взяла участь і у міжнародному конкурсі Контакт-центрів та отримала відзнаку European Contact Centre & Customer Service Awards.
Також COMFY увійшов у п’ятірку найбільших ритейлерів з бездоганною діловою репутацією за версією Індекс Опендатабот.
За результатами рейтингу, сформованому у 2024 році Асоціацією ритейлерів України та YouControl.Market, COMFY увійшов до десятки найбільших за оборотом ритейлерів та зайняв 13 місце серед компаній найбільших платників податків.