All Retail
Опубліковано

Starbucks планує відкрити 500 кав’ярень на Близькому Сході

Американська компанія Starbucks Corp. планує розширити присутність та відновити позиції на Близькому Сході після бойкотів з боку споживачів минулого року.

Як повідомив головний виконавчий директор Starbucks Браян Нікол, компанія має намір у найближчі п’ять років відкрити близько 500 нових точок та створити 5 тис. робочих місць у регіоні, де вона працює за ліцензійною угодою з конгломератом Alshaya Group. Близькосхідна мережа Starbucks налічує понад 1,3 тис. кав’ярень.

У 2024 році компанія стала об’єктом невдоволення покупців через політичні питання. Заклики бойкотувати Starbucks мали помітний вплив на відвідуваність її кав’ярень та їх продаж не лише на Близькому Сході, а й у США. Через погіршення умов минулого року Alshaya звільнила близько 2 тис. працівників.

Компанія Alshaya, що базується в Кувейті, має права на операції Starbucks на Близькому Сході вже понад 25 років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або