All Retail
Опубліковано

103 млн відвідувачів: із якими результатами завершив 2024 рік «МакДональдз» в Україні

У 2024 році «МакДональдз» продовжив розвиватися в Україні. Нині мережа налічує 109 працюючих ресторанів у 36 населених пунктах і працевлаштовує близько 10 000 співробітників, має понад 103 млн клієнтів за рік. Компанія інвестувала в будівництво й модернізацію ресторанів 1,8 млрд грн та сплатила понад 2,6 млрд грн податків.

Якщо 2022-2023 роки були для компанії періодом відновлення, то 2024 став роком активного масштабування та розвитку в Україні. Результати 2024 року відображають стратегічні пріоритети «МакДональдз»: розвиток мережі, удосконалення клієнтського досвіду й турботу про працівників. Компанія продовжує слідувати цим напрямам у 2025 році й надалі.

109 ресторанів працюють у 36 населених пунктах країни — стільки ж закладів, скільки було до повномасштабного вторгнення, при цьому нині ще 15 ресторанів лишаються зачинені з вимог безпеки.

Минулого року «МакДональдз» відкрив в Україні вісім нових ресторанів та реконструював три з тих, які вже працювали раніше. Відповідно до стратегії розширення, компанія будувала заклади в містах-мільйонниках та їхніх супутниках, в обласних центрах і на пожвавлених автошляхах. Нових закладів додалось у Києві, Одесі, Львові та Вінниці. А також перші «МакДональдз» відкрились у Чернівцях, Боярці та Ковелі. 7 із 8 відкритих за рік ресторанів розташовані в окремих будівлях, а один — у торгівельному центрі. При цьому всі нові заклади мають усі канали продажу: замовлення в залі ресторану, на «МакДрайві» та з послугою доставки «МакДелівері».

«МакДональдз» продовжив відкривати заклади у співпраці з АЗК, щоб пропонувати одразу кілька сервісів в одній локації. У 2024 році один із таких ресторанів відкрився неподалік в’їзду в Одесу на автошляху М-05, а інший — на в’їзді до Києва поблизу метро Бориспільська. Усього в Україні вже п’ять ресторанів, збудованих спільно з чотирма партнерськими АЗК: ОККО, WOG, KLO та Grand Petrol. Також триває будівництво ресторану в Мукачеві у співпраці з ОККО.

Рішення для безбар’єрності

«МакДональдз» дбає про створення безбар’єрного середовища. Для зручності людей з інвалідністю, людей старшого віку й відвідувачів із дітьми компанія втілює інклюзивні рішення під час модернізації та будівництва нових закладів. Зокрема, в ресторанах забезпечують навігацію для людей з порушенням зору завдяки тактильній плитці та інформаційним табличкам шрифтом Брайля, а також облаштовують спеціальні місця для людей на кріслах колісних. Крім того, для клієнтів на кріслах колісних в одному з оновлених ресторанів на Вокзальній площі столиці встановили пасажирський ліфт і автоматичні двері, а в новому ресторані у Вінниці встановили розсувні двері.

Розширення меню та локалізація постачань

У 2024 році компанія повернула в основне меню довгоочікувані салати, з куркою і без. Окрім цього, «МакДональдз» додав у перелік страв сезонні та локальні пропозиції, як-от натхненні місцевими смаками українські бургери, сирні новинки «Біг Біф Чіз», «Біг Чікен Чіз» та «Сир Чедер Начос» тощо.

Минулого року у відповідь на численні запити українців «МакДональдз» у тестовому режимі повернув сніданки у вінницьких ресторанах.

Цифровий досвід

Щоб залишатися актуальними для клієнтів, «МакДональдз» впроваджує цифрові рішення та вдосконалює канали взаємодії. Для комфорту клієнтів у всіх ресторанах на «МакДрайві» встановили цифрові борди з меню для замовлень, а в залах усіх закладів з’явились термінали самообслуговування.

Добробут працівників та політики підтримки

Турбота про команду завжди була пріоритетом для «МакДональдз». Ще з перших днів повномасштабного вторгнення мережа продовжила виплачувати заробітну плату всім співробітникам навіть, коли ресторани не працювали, зберегли медичне страхування та залишалися на зв’язку з кожним, хто потребував підтримки. Тоді компанія достроково виплатила річні бонуси співробітникам, а в березні 2022 року всі працівники отримали додаткову фінансову допомогу.

Відмова від пластику та управління відходами

Ще з 2019 року компанія впроваджує в Україні комплексну систему сортування та переробки відходів, утілюючи принципи циркулярної економіки. У 2024 році «МакДональдз» щомісяця сортував та віддавав на переробку понад 200 тонн відходів із залів та кухонь ресторанів. Серед них папір, пластик, тетрапак, органічні відходи, відпрацьована олія та навіть кавовий жмих і жир, що виділяється під час приготування страв із мʼяса.

Крім того, «МакДональдз» дотримується цілі до кінця 2025 року вивести з обігу пластикове паковання та отримувати 100% пакувальних матеріалів для страв із відновлюваної, переробленої або сертифікованої сировини.

Підтримка «Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні»

«МакДональдз» є засновником і найбільшим партнером «Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні» та щороку підтримує її ініціативи. Минулого року мережа провела дві масштабні благодійні кампанії — «Долонька щастя» та благодійні наліпки «Дім там, де рідні», щоб зібрати кошти на підтримку функціонування Сімейних кімнат і будівництво майбутнього Дому Рональда МакДональда.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або