
Відкриття лютого: «Алло» продовжує експансію та оновлення мережі
У лютому компанія «Алло» відкрила новий магазин в Одесі, оновила у Полтаві та переформатувала у Києві. Компанія підвищує рівень сервісу та пришвидшує обслуговування клієнтів.
4 лютого запрацював новий «Алло» в Одесі, на вулиці Преображенській, 30. На площі майже 200 м² представлено основний асортимент мережі з розширеним модельним рядом телевізорів, а поціновувачі якісного звуку не оминуть увагою яскраву зону акустики World of music. У магазині клієнти можуть протестувати та придбати потрібні товари або ж отримати в точці видачі маркетплейсу замовлення з allo.ua чи із застосунку. Новий «Алло» працює щодня, з 10:00 до 20:00.
14 лютого відкрився оновлений магазин «Алло» у Полтаві — на першому поверсі ТЦ «Київ», що знаходиться на вулиці Зіньківській, 6/1-А. Тут до уваги відвідувачів представлено великий вибір геймерських аксесуарів, товарів для дому, техніки Apple, Samsung та Xiaomi, ноутбуків для роботи чи геймінгу. Магазин та точка видачі маркетплейсу «Алло» працюють щодня, з 09:00 до 21:00.
15 лютого після переформатування запрацював оновлений магазин «Алло» на проспекті Берестейському, 47-А, у Києві. Тут вперше репрезентовано оновлений формат — ключовий асортимент «Алло» із фокусом на видачу онлайн-замовлень. В магазині збільшено кількість моделей телевізорів та аксесуарів, але основний асортимент залишається незмінним.
Оновлений магазин вирізняється розширеною зоною видачі маркетплейсу, відокремленою від каси, з великим екраном для онлайн-замовлень, під які — що головне — збільшено склад, а поряд розміщено примірочну. Такі зміни сприятимуть збільшенню кількості виданих замовлень, пришвидшенню та зручності їх отримання. Деякі категорії товарів, як от велику побутову техніку, «Алло» продає виключно онлайн, але відтепер в оновленій точці видачі можна забрати й такі габаритні товари.
«Офлайн-ритейл має враховувати тренди ринку та залишатися прибутковим. В Алло дедалі зростає частка онлайн-покупок, які становлять майже половину всіх продажів, тому ми експериментуємо з форматами та працюємо над поліпшенням онлайн-досвіду наших клієнтів — від замовлення товару на маркетплейсі до його отримання в точці видачі. Також ми продовжуємо розширювати ключовий асортимент товарів в магазинах, щоб тут і зараз задовольнити потребу клієнтів, які купують офлайн. Мета Алло — поліпшувати повсякдення, і ми прагнемо втілювати це в легкості шопінгу», — коментує Микола Астапов, директор із розвитку та форматів компанії «Алло».
«Алло» також пришвидшує обслуговування клієнтів. Зокрема, відтепер забрати онлайн-замовлення в точці видачі швидко та без верифікації можна за згенерованим у мобільному застосунку «Алло» QR-кодом. Також продавець може створити QR-код для онлайн-оплати товару — так клієнт може оплатити покупку й уникнути черги на касі. В цьому випадку чек надійде в SMS чи Viber-повідомленням, а також буде нараховано Алло Гроші.
Незмінною в магазинах мережі залишається можливість розрахуватися за покупку готівкою чи банківською карткою, а також оформити кредит чи здійснити оплату частинами. В разі відсутності електроенергії магазини працюють автономно, а за потреби тут можна підзарядити свої гаджети. За покупки від 100 гривень клієнти отримують кешбек за програмою лояльності Алло Гроші, тож зможуть зробити свої наступні покупки ще вигіднішими. Крім того, під час однієї покупки в Алло можна одночасно скористатися двома програмами лояльності — корпоративною Алло Гроші та національною Fishka, тобто придбати товар з подвійною вигодою.