
«Даринок» відкриває найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі у Києві
Столичний маркет-молл «Даринок» планує концептуальні зміни на 2025 рік, направлені на залучення нової аудиторії, та відкриває Smile Park. Найбільший сімейний розважальний комплекс на лівому березі площею у 5000 кв.м розташувався на 1-му поверсі маркет-моллу, в секторі Бульвар.
Головною особливістю Smile Park є поєднання 4 розважальних концепцій в одному місці: екстрим-парк для дорослих і дітей: мотузковий парк, скеледром, екстрим-вежі та екстрим-лабіринти, роледром, сімейний комплекс з батутами, містечко професій, зони творчості, манеж для малюків та VR-парк з атракціонами та гоночними симуляторами.
Також на території розважального комплексу передбачений сімейний ресторан площею у 800 кв. м. та 5 тематичних кімнат для святкування днів народження.
Відкриття розважального комплексу на «Даринку» відбувається у межах оновлень на 2025 рік. Адже головною стратегію маркет-моллу є підвищення конкурентоспроможності об’єкта та збільшення трафіку за рахунок аудиторії сімей з дітьми.
За 2024 рік відвідуваність «Даринку» склала 3,9 млн чоловік. Близько 60% відвідувачів маркет-моллу — це саме сімейна аудиторія.
Андрій Федоров, CEO City Capital Group (керуюча компанія маркет-моллу «Даринок») зазначив: «На 2025 рік ми запланували ряд кардинальних змін. Першим кроком стало відкриття нового дитячого якоря. Очікуємо, що завдяки появі найбільшого на лівому березі Smile Park нам вдасться додатково залучити трафік в 10%. У наших планах також подальша реновація об’єкту для забезпечення комфортного шопінгу, відпочинку й розваг».
На збільшення футфолу «Даринку» вплинула широка entertainment програма, яка містить різноманітні фестивалі, ярмарки, турніри та розважальні активності, а також зміна пулу орендарів. У 2024 році tenant-mix був посилений новими операторами. Наразі асортимент маркет-моллу широко представлений категоріями одягу та взуття для всієї родини, великими окремими секторами верхнього та весільного одягу, товарами для дому та меблями.
Щорічно маркет-молл також підтримує соціальні ініціативи, спрямовані на благодійну допомогу та програми розвитку району. У 2024 році «Даринку» ініціював проєкти, завдяки яким вдалося зібрати та передати понад 500 000 грн на підтримку ЗСУ. Крім цього, компанія вже третій рік поспіль проводить Прем’єр-лігу Шкільного футболу «Даринок» серед учнів 9-11 класів закладів загальної середньої освіти Деснянського району спільно з Деснянською РДА м. Києва та й надалі розвиватиме соціально-значущі проєкти району.