
«Крокуй життям комфортно» — український бренд взуття Lonza зробив ребрендинг із Taktika
Бренд Lonza виріс із маленького харківського магазину до мережі в трьох містах, чотирьох саббрендів, онлайн-магазину та презентацій своїх колекцій за кордоном. Щоб відповідати викликам масштабування та краще доносити свої цінності сучасній аудиторії, бренд вирішив провести ребрендинг разом із креативною агенцією Taktika.
«Ми зрозуміли, що бренд потребує оновленої візуальної ідентичності та чіткої стратегії, які б ще краще передавали наш характер, цінності та місію. Нам було важливо зробити бренд не лише впізнаваним, а й таким, що викликає емоційний відгук у нашої аудиторії», — коментує Дмитро Канов, Head of Brand Lonza.
Над оновленням стратегії та айдентики працювала команда Taktika. Агенція провела глибинне дослідження і з’ясувала, що більшість клієнток виділяють у взутті Lonza комфорт.
«Жінкам постійно доводиться шукати баланс між зручністю та красою взуття. На цьому щоденному компромісі ми і побудували нову стратегію бренда. Lonza, яку жінки цінують саме за комфорт взуття та сервісу, враховує у створенні колекцій різноманітні смаки своїх людей і доводить, що цікаве та стильне взуття може бути комфортним у швидкому ритмі життя», — зазначає Олександра Зіненко, креативна копірайтерка Taktika.
Під час роботи Taktika та Lonza визначили місію бренду: «Допомагати жінкам відчувати впевненість і комфорт у кожному кроці їхнього активного життя». Це стало основою нового слогана: "Крокуй життям комфортно".
«Концепт комфорту розкривається не тільки у продуктовій пропозиції, але й в обслуговуванні та широті асортименту для кожної з аудиторій. Бренд спрощує жінкам життя на кожному етапі — від вибору до носіння, даючи їм простір займатися справді важливими для них справами і не переживати про незручні підбори», — додає Олександра.
Після оновлення бренд-стратегії команди почали працювати над відображенням сенсів в айдентиці.
«Логотип зберіг впізнаваність, але отримав оновлені відступи та пропорції літер для кращої читабельності. Ми додали стилізовану каліграфічну L, яка підкреслює характер бренда та робить його виразнішим. Також вирішили освіжити палітру кольорів для диференціації від конкурентів. Саббренди означені власними пастельними кольорами, які нативно асоціюються з комфортом», — розповідає Валентин Ткаченко, дизайнер Taktika.
Окрім логотипа та палітри, були оновлені шрифти та додані нові графічні елементи. Головним елементом став мотив нитки, який використовується в текстах, іконках та інших деталях. Іконки мають схожі вигини, а шрифт доповнює загальний стиль.
Оновлену айдентику вже можна спостерігати на каналах Lonza: у соцмережах та на сайті, а також у фізичних проявах бренду — пакуванні, дизайні нового фізичного магазину в Києві, що офіційно відкрився 8 березня.