All Retail
Опубліковано

Українці інвестували 1 млрд гривень у нерухомість для супермаркетів

Згідно з даними інвестиційної REIT-компанії Inzhur, у квітні 2025 року було встановлено історичний рекорд швидкості залучення інвестицій: баланс фонду Inzhur Supermarket досягнув 1 мільярда гривень.

За даними компанії, у квітні інвестори фонду, який вкладає кошти в об’єкти для мереж «Сільпо» та «Фора», викупили нову емісію сертифікатів на 100 млн гривень за 15 хвилин. Це дозволило досягти загального обсягу інвестицій фонду в 1 млрд грн.

«Українці вірять у розвиток нашої економіки та шукають способи інвестувати в український бізнес. Наприклад, у листопаді 2024 року на піку популярності був фонд Inzhur Energy (електростанції), і він залучив ті самі 100 млн гривень за 5 годин. Інвестиції у супермаркети були закриті за 15 хвилин, динаміка просто вражає», — говорить CEO та засновник Inzhur Андрій Журжій.

Практично вся історія українських REIT-інвестицій припадає на період повномасштабної війни: Inzhur запустився 14 лютого 2022 року і залишається єдиним драйвером ринку, об’єднавши 16 274 співвласники фондів та залучивши 2,79 млрд гривень активів в управління. Співвласникам фонду вже виплачено 753 млн гривень доходу, з яких 390 млн гривень — доходи від капіталізації фондів, а 363 млн гривень — дивіденди.

«Українці не просто готові інвестувати в комерційні об’єкти навіть під час війни, вони можуть і хочуть разом інвестувати мільярди в інфраструктуру. Внутрішні інвестиції здатні стати одним із головних чинників відновлення та зміцнення України і під час війни, і після неї», — відзначає Андрій Журжій.

Inzhur — перша українська REIT-компанія (Real Estate Investment Trust), яка дає змогу українцям об’єднуватися для інвестування у велику комерційну нерухомість. Співвласники отримують дохід від орендних виплат і зростання капіталізації об’єктів. Inzhur продовжує покращувати свою поточну пропозицію (у компанії 6 активних REIT-фондів та доступні для інвестування військові облігації), шукаючи нові можливості.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або