
Lidl переосмислює лідерство у ціноутворенні в Німеччині та за її межами
Гігант дискаунтерів Lidl переходить від спорадичних коригувань до структурованої цінової стратегії. Знижуючи ціни на базові продукти, які піддалися високій інфляції, компанія змушує своїх конкурентів йти в ногу.
Протягом десятиліть ритейлер Aldi встановлював стандарт цін на ринку продуктів харчування в Німеччині. Однак протягом останнього півріччя саме Lidl все більше береться за ініціативу, кидаючи виклик тривалій домінації головного конкурента. Хоча минулі зниження цін зі сторони Lidl виглядали спорадичними, останні події свідчать про зміну на користь структурованої цінової стратегії. Lidl вже не просто реагує на кроки Aldi — тепер він все більше встановлює цінову стратегію в ключових товарних категоріях.
Найяскравіший приклад цієї зміни — продовження агресивного ціноутворення на масло. Воно залишається важливим товаром на німецькому ринку, де ціна на пачку 250 грамів зросла на майже 50% між найнижчою точкою в серпні 2023 року та піком в січні 2025 року. У лютому 2025 року Lidl оголосив зниження ціни на масло, зменшивши ціну на 250-грамову пачку власної торгової марки з €2.39 до €2.25. Це змусило Aldi відреагувати та знизити свою ціну до €2.19.
Три тижні потому Lidl посилив цінову конкуренцію, знизивши ціну до €1.99. Це змусило Aldi, а також Edeka, Netto, Kaufland, Norma і Penny йти на відповідні кроки.