All Retail
Опубліковано

Monobank та «Оболонь» презентують новий лімітований напій

Після успіху лінійки «Живчик» з валеріаною, монобанк у партнерстві з компанією «Оболонь» анонсують випуск нової лімітованої версії популярного напою — «Живчик» з лавандою. Цього разу бренд пропонує унікальне поєднання смаків яблука та лаванди.

У центрі концепції — поєднання легкого гумору, яскравого дизайну й ноток заспокоєння у звичному форматі 330 мл.

Новий «Живчик» із лавандою — це не лише оригінальний смак, а й продовження креативної серії, яка поєднує банківські сервіси з попкультурним продуктом. Це ще один крок у межах стратегії створення емоційного зв’язку з аудиторією та підтримки тренду на нестандартні формати комунікації.

Напій уже доступний у мономаркеті та на полицях мережі АТБ. Незабаром з’явиться й в інших торгових мережах.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або