
«Мед мінних полів» — український проєкт завоював золото Каннських Левів
Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська компанія, яка здобула золоту Каннського Лева за проєкт «Мед мінних полів». Ця нагорода була вручена у категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions 2025.
«Мед мінних полів» — спільний проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine, аграрної компанії Kernel, Міністерства закордонних справ України та Dronarium Ukraine. Його мета — привернути увагу до проблеми замінованих територій в Україні та сприяти їх розмінуванню.
Міністр закордонних справ України Андрій Сибіга відзначив важливість проєкту: «Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети.
Проєкт «Мед мінних полів», що став можливим завдяки всеосяжній підтримці Міністерства закордонних справ України на всіх етапах його реалізації, один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, — вагоме визнання креативності українців».
Першу партію меду дарували як протокольний подарунок дипломатам і впливовим особам по всьому світу. На другому етапі до проєкту долучились українські та закордонні партнери, які допомагають розповсюджувати мед у різних країнах та створюють власні лімітовані серії продуктів із його додаванням.