
«Нова пошта» планує вийти на ринок доставки їжі та ліків
Логістичний оператор «Нова пошта» розглядає можливість виходу на ринок експрес-доставки їжі та медикаментів — сегмент, у якому наразі домінують Glovo та Bolt.
Про це повідомив співвласник компанії Володимир Поперешнюк.
За його словами, якщо з боку клієнтів з’явиться попит на такі послуги, компанія готова вивчати можливості для запуску нового напрямку.
Серед нових ніш, які «Нова пошта» планує розвивати в Україні, є фулфілмент. Йдеться про створення сервісу, який дозволить, наприклад, доставляти замовлення з Львова до Дніпра лише за три години.
Наразі компанія проводить масштабну реструктуризацію, спрямовану на вдосконалення внутрішніх процесів.
Як зазначив Володимир Поперешнюк, близько 30% співробітників компанії не мають прямого стосунку до обробки посилок і виконують офісну роботу. Він вважає, що ця частка є надмірною й повинна становити 10-15%.
У зв’язку з цим «Нова пошта» розпочала оптимізацію: працівникам офісів пропонують перейти на операційні позиції або залишити компанію.