All Retail
Опубліковано

Солодкий обман: Milka отримала відзнаку за маркетингову маніпуляцію року

Компанія Mondelez отримала сумнівну нагороду «Золотий Windbeutel» від німецької споживчої організації Foodwatch за найбільш зухвалу маркетингову маніпуляцію року.

Причина — зменшення ваги плитки шоколаду Milka Alpenmilch зі 100 до 90 грамів на тлі зростання ціни з 1,49 до 1,99 євро. Таким чином, споживачам довелося платити майже на 50% більше без жодних змін в оформленні упаковки. У голосуванні на сайті Foodwatch взяли участь понад 58 тисяч осіб і третина з них обрала саме Milka як приклад шрінкфляції.

«Mondelez вводить в оману покупців — і чудово на цьому заробляє», — заявив Кріс Метманн, директор Foodwatch у Німеччині. За його словами, шрінкфляція — це легалізоване ошуканство, на яке уряд не реагує. Активісти також звернули увагу на те, що справжня вага часто маскується під товстим шаром картону.

У Нідерландах аналогічну антипремію під назвою Gouden Windei торік отримала мережа Albert Heijn за рибні снеки з меншим вмістом риби та більшою кількістю панірування.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або