
Відомий фонд отримає популярні бренди Air Wick, Calgon і Cillit Bang від Reckitt Benckiser
Інвестиційний фонд Advent International підписав угоду з компанією Reckitt Benckiser, в рамках якої набуде 70% акцій портфеля брендів Essential Home, до якого входять Air Wick, Calgon, Woolite, Cillit Bang та SBP.
За словами представників фонду, виділення брендів Essential Home дозволить створити «спеціалізовану глобальну платформу для догляду за домом з іконічним портфелем провідних брендів», серед яких Air Wick, Calgon, Woolite, Cillit Bang та SBP.
Марки з портфеля Essential Home генерують близько 2,6 мільярда доларів чистого доходу та представлені на понад 70 ринках. Загальна вартість угоди оцінюється в 4,8 мільярда доларів, з яких 1,3 мільярда припадає на умовні та відстрочені платежі. У рамках угоди компанія Reckitt продовжить підтримувати розвиток Essential Home, зберігаючи 30% акцій у компанії.
«Як глобальна компанія у сфері private equity з успішним досвідом проведення виділення активів і підтримки іконічних споживчих брендів, Advent має всі можливості для підтримки Essential Home на наступному етапі розвитку. Ми плануємо прискорити інвестиції в портфель брендів, щоб стимулювати зростання та інновації, створюючи цінність для споживачів і торгових партнерів», — заявив Ніколас Шаван, управляючий директор Advent.
На яких брендах зосередиться Reckitt Benckiser
Reckitt Benckiser вже давно планувала продати бренди з портфеля Essential Home. Ще минулого року компанія почала реалізацію стратегії, яка передбачала фокус на брендах, що пов’язані зі здоров’ям і гігієною споживачів, зокрема: Mucinex, Strepsils, Gaviscon, Nurofen, Lysol, Dettol, Harpic, Finish, Vanish, Durex та Veet.
Наприкінці 2024 року з’явилася інформація, що великі інвестиційні фонди, зокрема Apollo Global та Advent, зацікавлені в покупці Essential Home. Спочатку повідомлялося, що Reckitt очікувала угоду на суму близько 6 мільярдів фунтів, однак в результаті вона виявилася меншою, хоча не виключено, що початкові оцінки включали можливе придбання 100% акцій.
Досвід Advent International в інвестиціях
Advent International має великий досвід у сфері споживчих інвестицій. В останні роки фонд придбав такі компанії, як Parfums de Marly (косметика), Zimmermann (одяг) та Sauer Brands (харчові продукти).
На сьогодні Advent управляє активами на суму понад 94 мільярди доларів і здійснив понад 430 інвестицій в 44 країнах.