
Ferrero заходить у новий сегмент, поглинаючи виробника пластівців
Компанія Ferrero, виробник Nutella та Kinder Bueno, близька до придбання виробника пластівців WK Kellogg Co. Ця компанія є власником брендів Corn Flakes та Rice Krispies.
Італійський кондитерський гігант може витратити на цю угоду близько 3 мільярдів доларів США.
За даними The Wall Street Journal, офіційне оголошення про купівлю WK Kellogg Co компанією Ferrero може відбутися вже найближчими тижнями. До публікації матеріалу в американському виданні ринкова вартість WK Kellogg Co становила близько $1,5 млрд, що суттєво нижче можливої ціни угоди. Після появи новини акції компанії виросли на 56% під час позабіржової торгівлі.
WK Kellogg Co існує як окремий бізнес з 2023 року. Компанія була виділена зі складу колишнього концерну Kellogg’s, який нині діє під назвою Kellanova (відомий, зокрема, завдяки чипсам Pringles). Варто зазначити, що і саму Kellanova також намагаються придбати. Покупцем виступає компанія Mars, яка наразі очікує на схвалення від антимонопольних органів.
Стратегія Ferrero — агресивні поглинення
Протягом останніх років Ferrero активно розвивається через придбання інших компаній. Італійський лідер вже купив такі бренди та бізнеси, як Eat Natural і Fox’s Biscuits (2020), Burton’s Biscuit Company (2021), Fulfil Nutrition і Wells Enterprises (2022), а також Fresystem SPA (2023).
Ймовірне поглинання WK Kellogg Co означатиме для Ferrero вихід на новий ринок. Це також зміцнить позиції італійської компанії на стратегічному для неї ринку США.