All Retail
Опубліковано

Ferrero заходить у новий сегмент, поглинаючи виробника пластівців

Компанія Ferrero, виробник Nutella та Kinder Bueno, близька до придбання виробника пластівців WK Kellogg Co. Ця компанія є власником брендів Corn Flakes та Rice Krispies.

Італійський кондитерський гігант може витратити на цю угоду близько 3 мільярдів доларів США.

За даними The Wall Street Journal, офіційне оголошення про купівлю WK Kellogg Co компанією Ferrero може відбутися вже найближчими тижнями. До публікації матеріалу в американському виданні ринкова вартість WK Kellogg Co становила близько $1,5 млрд, що суттєво нижче можливої ціни угоди. Після появи новини акції компанії виросли на 56% під час позабіржової торгівлі.

WK Kellogg Co існує як окремий бізнес з 2023 року. Компанія була виділена зі складу колишнього концерну Kellogg’s, який нині діє під назвою Kellanova (відомий, зокрема, завдяки чипсам Pringles). Варто зазначити, що і саму Kellanova також намагаються придбати. Покупцем виступає компанія Mars, яка наразі очікує на схвалення від антимонопольних органів.

Стратегія Ferrero — агресивні поглинення

Протягом останніх років Ferrero активно розвивається через придбання інших компаній. Італійський лідер вже купив такі бренди та бізнеси, як Eat Natural і Fox’s Biscuits (2020), Burton’s Biscuit Company (2021), Fulfil Nutrition і Wells Enterprises (2022), а також Fresystem SPA (2023).

Ймовірне поглинання WK Kellogg Co означатиме для Ferrero вихід на новий ринок. Це також зміцнить позиції італійської компанії на стратегічному для неї ринку США.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або