All Retail
Опубліковано

Компанія «Брокард-Україна» відкрила другий BROCARD Niche Bar у Києві

«Брокард-Україна» відкрила бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar у ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6Д). Новий магазин площею 119 м² став ще одним простором столиці, де можна відкрити для себе справжнє мистецтво парфумерії.

У новому BROCARD Niche Bar представлено понад 100 торгівельних марок нішевої парфумерії — від вже знайомих Gritti, Mancera, Montale, Tiziana Terenzi, Kilian Paris, Tom Ford, Montblanc, Atkinsons London 1799, D’OTTO — до тих, що з’явилися в мережі вперше: Royal Crown, State Of Mind, UERMI, Welton, Boadicea The Victorious, Brunello Cucinelli, Thomas Kosmala Paris, Pernoire, Jo Malone London та Armani Prive.

Ексклюзивно представлена декоративна косметика Armani, а також догляд для чоловіків від легендарного французького бренду Plisson.

"Парфумерія — це мова без слів. Ми говоримо нею вже 27 років — тонко, точно, з увагою до нюансів. Десять років тому ми створили BROCARD Niche Bar як відповідь на запит часу і на внутрішню потребу сказати більше. Це про іншу глибину сприйняття: коли аромат перестає бути аксесуаром і стає продовженням думки, стану, ідентичності. Ми створили простір, де кожен може зупинитися, дослухатися до себе й відчути: ось він — мій аромат, моя історія", — говорить Катерина Гуленок, PR-директорка BROCARD.

У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, справжність і безпеку всіх товарів мережі.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або