All Retail
Опубліковано

JYSK Mini: мережа готується до запуску нового формату у великих містах

Теги:
JYSK
експансія
Польща
Фото:
All Retail

Мережа JYSK тестує формат магазинів mini у кількох країнах Європи. JYSK розглядає можливість запуску такого формату і в Польщі.

Йдеться про торгові точки площею 500–700 м² — удвічі менше за стандартні магазини JYSK площею близько 1250 м².

За словами Марти Яблоновської, керівниці роздрібної торгівлі JYSK Polska, формат mini дає змогу заходити в привабливі, але складні з погляду оренди локації. Зокрема, в торгові центри преміум-класу у великих містах.

Попри меншу площу та скорочену фізичну експозицію, наприклад, зменшено кількість зразків матраців, компанія робить ставку на омніканальність.

У мінімагазинах покупці зможуть ознайомитися з товаром, а потім замовити доставку додому або скористатися послугою Click & Collect та отримати замовлення в магазині вже за 30 хвилин. Уся продуктова лінійка JYSK буде доступна, але в новому форматі взаємодії з клієнтом.

Якщо пілотні проєкти покажуть позитивні результати, компанія планує швидко масштабувати концепцію в Польщі. Ймовірно, це станеться вже протягом найближчих 2–3 років.

JYSK не розкриває точної кількості запланованих локацій. Однак розглядає можливість відкриття одразу кількох магазинів: по 5–7 у межах однієї агломерації, щоб краще протестувати ефективність формату. Один магазин не дасть репрезентативних даних для масштабування.

Цільова аудиторія цього формату — жителі великих міст, які мають обмежений доступ до великих торгових точок. У менших та середніх містах JYSK і надалі розвиватиме повноформатні магазини.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або