All Retail
Опубліковано

Європейські споживачі й надалі обирають дорогий шоколад Mondelēz

Зростання цін приносить Mondelēz суттєве зростання виручки, попри незначну втрату обсягів продаж. Європейські споживачі залишаються вірними улюбленим брендам, попри підвищення цін.

Чистий прибуток Mondelēz International у другому кварталі зріс на 7,7% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року — значне покращення після майже нульового зростання (0,2%) у першому кварталі.

Основною причиною таких результатів стало підвищення цін, яке виробник Milka та Oreo запровадив на тлі зростання витрат, зокрема на какао. При цьому обсяг продажів скоротився лише на 1,5% — менше, ніж у попередні періоди.

Особливо потужне зростання зафіксовано в Європі: чиста виручка підскочила на 18,7%, а зростання становило 12,5%. За словами генерального директора компанії Дірка Ван де Пута, європейські споживачі залишаються відданими своїм шоколадним звичкам, навіть попри суттєве подорожчання. Напередодні Великодня підвищення цін не вплинуло на обсяги продажу, хоча тепла погода після свят дещо зменшила попит на шоколад.

Інфляція та економічна невизначеність на іншому кінці світу

У Північній та Латинській Америці ситуація інша: Mondelēz фіксує зниження виручки. Через інфляцію та економічну нестабільність споживачі все частіше обирають базові продукти, відмовляючись від шоколаду.

Фінансовий директор Лука Зарамелла прогнозує, що в США ситуація поступово покращиться ближче до кінця року. Гендиректор Ван де Пут також коментує побоювання щодо впливу препаратів для схуднення GLP-1 на обсяги продажів у США. За його словами, головною причиною скорочення обсягів залишаються побоювання щодо купівельної спроможності та загальний ціновий тиск.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або