
Nestlé знову очолив рейтинг найдорожчих харчових брендів світу
- Фото:
- nypost.com
Компанія Nestlé зберегла лідерство в глобальному рейтингу найдорожчих брендів продуктів харчування, складеному Brand Finance.
У 2025 році вартість бренду склала $19,9 млрд. Nestlé утримує перше місце в цьому рейтингу безперервно з 2015 року.
На другому місці опинився бренд Lay’s із вартістю $12,7 млрд, третю позицію посіла китайська компанія Yili ($11,2 млрд). У п’ятірку також увійшли Tyson ($9,9 млрд) та Danone ($8,2 млрд).
Загальна вартість 100 провідних світових брендів у харчовій галузі у 2025 році досягла $250,8 млрд. Найбільшу частку в рейтингу займають бренди зі США (39,3%), Китаю (14,2%) та Швейцарії (11,3%).
У рейтингу найдорожчих безалкогольних брендів лідирує Coca-Cola ($46,3 млрд), за нею — Pepsi ($22,5 млрд) та Nongfu Spring ($11 млрд).
У десятці також Red Bull, Monster, Gatorade, Dr Pepper, Nescafé, Sprite та Eastroc.