
Мережа COMFY підбила підсумки першого півріччя 2025 року: компанія збільшила виторг на 19%
У січні–червні компанія збільшила виторг на 19%, сплатила майже 1 млрд грн податків та спрямувала 9,3 млн грн на підтримку Сил оборони України. Серед досягнень — розвиток e-commerce, розширення асортименту, соціальні ініціативи «Години тиші» та безбар’єрність, а також престижні нагороди CX Awards, Mobile First Award і Best CIO.
У першому півріччі 2025 року компанія COMFY збільшила виторг на 19% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за цей період податків та зборів сягнула 992 млн грн, що на 14% більше, ніж у першому півріччі 2024 року.
Розвиток онлайну та оновлення мережі
Драйвером зростання продажів став активний розвиток e-commerce напряму, зокрема розширення онлайн-асортименту, ефективна стратегія просування, розвиток логістичних сервісів та мобільного додатку. Завдяки цьому частка онлайн-продажів COMFY перевищує 30%. При цьому онлайн-продажі у грошах зростають удвічі швидше за ринок: +27% до показників першого півріччя 2024 року проти 15% зростання ринку.
Мобільний застосунок COMFY сьогодні генерує 27% всіх онлайн-продажів компанії. Кількість встановлень за січень-червень 2025 року на 28% більша за показник за аналогічний період минулого року. Частка щомісячно активних користувачів (MAU) додатку компанії зросла за рік на 50%.
Також команда COMFY продовжує щорічне оновлення та реформат мережі магазинів. Основне завдання оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. До завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлень, чого вимагає подальше зростання онлайн-продажів компанії.
Розширення асортименту та приріст продажів у категоріях
У першому півріччі 2025 року команда COMFY зафіксувала впевнене зростання попиту майже у всіх категоріях техніки. Найбільше — у дрібній побутовій техніці із середнім приростом +32% та аксесуарах +34%, що знову очолили список «хітів продажів». Лідерами є мультипечі, продажі яких залишаються стабільно високими — +248,1% до показників першого півріччя 2024 року. До топу товарів увійшли зволожувачі повітря (+59%), кавомашини (+40%) та пароочисники (+37%).
Також з року в рік продовжує зростати категорія техніки для догляду — стайлери (+62%), епілятори (+61%), електричні зубні щітки (+57%). У великій побутовій техніці найбільше зростання показали кондиціонери (+84%), сушильні та посудомийні машини (+46% та +22% відповідно), попит на які зріс зокрема завдяки стабільній ситуації з енергопостачанням. У сегменті цифрової та аудіо-відео-техніки стабільне зростання у першому півріччі 2025 року показали домашні аудіосистеми (+184%), об’єктиви для фотокамер (+172%), фотокамери (+53%) та планшетні комп’ютери (+49%).
Попит на мультипечі вплинув на зниження продажів схожих за функціоналом товарів — мультиварок (-6,3%), вафельниць, грилів (-12%). Окрім того, зниження продажів зафіксовано в нішах, які «перегрілися» минулого року, — павербанки та зарядні станції, а також морозильні камери, транспорт.
Соціальна відповідальність
Компанія COMFY продовжує розвиток соціальних ініціатив. Крім багаторічного вектора підтримки Сил оборони України, обсяг якої від початку року склав 9,3 млн гривень, важливим напрямом став розвиток проєктів з безбар’єрності.
У червні компанія запустила проєкт «Години тиші» для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектра. Щодня до 12:00 у торгових залах мережі магазинів COMFY зменшується яскравість освітлення, рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.
Також компанія COMFY з’явилася на мапах безбар’єрності ЛУН. Компанія перевірила рівень доступності 110 магазинів у 23 областях України. На мапу безбар’єрності додано інформацію про доступність входів, наявність пандусів, автоматичних дверей, ліфтів, місць для паркування та доступних санвузлів у ТРЦ, де розташовані магазини.
Відзнаки та нагороди
COMFY зберігає статус Lovemark-компанії українців у категорії «Техніка та електроніка». Це вдруге засвідчила національна премія Ukrainian Customer Experience Excellence Awards-2025. Крім того, у рамках премії компанія здобула три нагороди в номінаціях:
- «Кращий CX-кейс із використання зворотного зв’язку»;
- «Кращий CX-кейс із застосування Employee Experience»;
- «Кращий кейс персоналізованого клієнтського досвіду».
Мобільний додаток COMFY увійшов до шорт-листа національної премії Mobile First Award 2025 у категорії «Найкращий застосунок для e-commerce». Журі відзначили зручний UX/UI-дизайн, легкість навігації, персоналізовані пропозиції, інтеграцію з програмою лояльності та безшовний досвід покупки в один клік.
IT-директор COMFY Сергій Гаврилов здобув перемогу в престижній премії Best CIO 2024 у категорії «Ритейл і торгівля». Це визнання впроваджених digital-рішень та сміливих інновацій, які забезпечують стабільність, масштабованість і технологічну гнучкість COMFY.